Levertijd producten

rob

Had het verkeerde product besteld. Zag het voor levering. Netjes afgehandeld en juiste product geleverd gekregen.

Snelle communicatie/levering

Matthijssen

Slechte ervaring met het product , slecht product , bedrijf is prima , levering op tijd maar GU 10 spotjes hebben slechts 3 branduren

Levering

Producten

Marina Oudejan

Heel tevreden over deze webwinkel! Snelle levering van producten op voorraad. Sommige producten duren langer (mijn ervaring was 4 werkdagen), maar dat staat netjes vermeld bij het product. Helaas... Heel tevreden over deze webwinkel! Snelle levering van producten op voorraad. Sommige producten duren langer (mijn ervaring was 4 werkdagen), maar dat staat netjes vermeld bij het product. Helaas alleen mail contact, maar via mail snel antwoord. Ik heb hier nu een paar keer besteld en zou dit aan iedereen aanbevelen voor al hun lichtproducten.

Snelle levering. Snel antwoord. Duurzaam verpakt in gerecyclede dozen. Ruim aanbod.

Telefonisch contact.

jrhm luyckx /nvt

3 standen lijken er maar 2: 100% en 95%(maar uit kan ook).

compact mooi lampje met sterk licht

- de drie standen werken niet echt
lichtbundel is niet smal, lampje is ook van opzij hinderlijk fel

Martin

Jeetje niet te geloven...vrijdagavond besteld voor 2100 en zaterdag al binnen en tevens goed verpakt.

Marseille

Mijn favoriete webshop voor Philips Hue artikelen, de combideals waren echt een uitkomst voor de verbouwing van mijn woonkamer!

combideals

nog geen

Mieke

Snel geholpen op de mail door vriendelijke medewerker. Lampjes snel in huis dus erg te spreken over de service. Zal hier zeker nogmaals bestellen als ik lampjes nodig heb.

Klantenservice reageert zeer snel

Mieke

Super en snelle service.

snelle levering en uitstekende service.

Frédérique

Topservice! Vriendelijk, snel en correct