Levertijd producten

Daantje

Problemen met mijn pakket door PostNL werden snel en adequaat opgepakt. Uiteindelijk pakket alsnog in handen en lampen zijn prachtig! Ik zal hier zeker vaker bestellen door de goede en snelle service

Goede klantenservice

Marc

Had mijn bestelde Hue lampen snel binnen. Veel keuze en aanbod echt top.

Lampen snel geleverd en tegen een goede prijs

Irma Schippers

Lamp van 500Euro gekocht en deze wilde ik na de 14 dgn retour sturen. Dit blijkt niet te gaan en ook niet tegen een korting.
Dit is een beetje kortzichtig mijn inziens.

snelle reactie

Te kortzichtig

Reactie Lamp123.nl:

Geachte Irma Schippers,
Geachte Irma Schippers,
Wat vervelend dat uw aankoop bij Lamp123.nl niet tot een tevreden resultaat heeft geleid. U kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourverzoek indienen via onze servicepagina (dit staat ook zodanig vermeld op onze website).
De artikelen zijn door u op 19 november 2022 ontvangen. Daar de retourtermijn van 14 dagen ruimschoots overschreden is, kunnen wij uw retourverzoek niet meer inwilligen.
Onze excuses voor enig ongemak!
team Lamp123.nl

Jan

Echt goeie webshop. Groot assortiment en heel service gericht

Telefonisch niet goed bereikbaar (maar per mail zeer goed)

Ed Croqué

Prima webshop, eerst mail contact gehad, kreeg binnen 15 minuten antwoord. Daarna besloten te bestellen, geleverd na 1 dag.
Alles goed geleverd en ook nog een goedkoop.

Snelle levering en goedkoopste

Telefonisch bereikbaar zijn en eventueel kunnen afhalen

Marc

Veel aanbiedingen in Hue en snel in huis! Helemaal top.

Grote voorraad en netjes geleverd

Hank

Alles goed. Ledlampen snel in huis en branden prachtig

Goed verpakte levering

Schotsman

LED lampen besteld. Zat defecte lamp bij. De volgende dag al goede geleverd! Supersnelle service!

Scherpe prijs, goede informatie.

Is goed zo.

Ad

Niks op aan te merken. Lampen goed verpakt geleverd en gelijk in gebruik genomen. Erg tevreden.

Veel lampen en goed verpakt

Mientje

Bestel hier altijd graag, altijd netjes geleverd en klantenservice erg snel en behulpzaam.

Levering in orde en klantenservice reageert doorgaans erg snel, daar kunnen andere webshops nog wat van leren