Levertijd producten

Frank Fopma

Uitstekende ervaring

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Eén van de bestelde Hue spots bleek niet goed te werken. Na melding direct een retourlabel ontvangen waarmee ik de spot gratis kon retourneren.... Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Eén van de bestelde Hue spots bleek niet goed te werken. Na melding direct een retourlabel ontvangen waarmee ik de spot gratis kon retourneren. Direct na ontvangst kreeg ik een mail dat er een nieuwe spot onderweg was. Topservice, ik weet waar ik de volgende keer mijn lampen bestel.

A.J. te Lindert

Lamp123 heeft 1 werknemer, geen fysieke voorraad en werkt volgens dropshipping. Als de bestelling na een week (bij PostNL wel aangemeld, niet ontvangen) nog niet is verzonden, wordt door Lamp123... Lamp123 heeft 1 werknemer, geen fysieke voorraad en werkt volgens dropshipping. Als de bestelling na een week (bij PostNL wel aangemeld, niet ontvangen) nog niet is verzonden, wordt door Lamp123 gemeld dat het pakje, volgens PostNL vermist is en krijg je het aankoopbedrag terug. Dat dan weer wel…. Helaas kan ik niet minder dan 1* geven

Niet doen alsof je fysieke voorraad hebt. #dropshipping!

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer te Lindert,
Geachte heer te Lindert,
Wat jammer dat uw aankoop bij Lamp123.nl niet tot een tevreden resultaat heeft geleid. Wij verwerken dagelijks met een klein gezellig team (<10 werknemers) honderden pakketten. Helaas raakt er dan ook weleens een pakket vermist. Het door u bestelde product is bij ons ruim op voorraad. Deze artikelen worden dezelfde dag nog verzonden. Uw bestelling hadden wij met plezier opnieuw naar u verzonden (zelfs wanneer we nog in afwachting van het onderzoek van PostNL zijn).
Onze excuses voor enig ongemak!
team Lamp123.nl

Jozef Venstermans

Na levering van een reeks lampen bleek één lamp niet te werken. Na klacht werd lamp zonder aarzeling of commentaar vervangen. Chapeau!

Zeer correct mail-verkeer.

Marcel Leijten

Prima assortiment en klantenservice

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Helaas een dag later door een foutje bij PostNL maar daar kan Lamp123.nl niks aan doen. Zij hadden het op tijd verstuurd.

Goed en duidelijk...

Goed en duidelijk mailverkeer. Ga zo door mensen, mijn complimenten. Dit was de 1e keer dat ik bij jullie bestelde. Is voor herhaling vatbaar

Niet

Diny

Hier vond ik nog de halogeenlampjes met bajonett fitting die ik nodig had. Ook nog snel in huis!

Goed aanbod

Heb ik niet

Veronique

Veel aanbod in Hue voor scherpe prijs en snelle levering

Veel Hue

Hennie

Snelle bezorging! Gekozen artikel was op voorraad en had ik de volgende dag al in huis. Mooie Warm Glow lampjes.

Snelle levering en goed aanbod

Alles prima

Bestelling goed ingepakt en snel in huis

Hans

Alles in orde van bestellen tot leveren. Zal hier zeker vaker bestellen.

Alles duidelijk in orde

Senna Hammer

Fijne webshop! Klantenservice reageert snel op een vraag die ik had over een lamp. Snelle verzending en voor een mooie prijs!

goede prijs, fijne communicatie

X