Hans van den Broek te Eindhoven

Fantastisch bedrijf ,

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Super vriendelijk, behulpzaam, had snel iets nodig stonden direct klaar 👌

Piet Haverkamp

Mooi spul gemakkelijk te verwerken

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Op tijd geleverd en kwaliteit

Jan Wooninck

Laminaat vloer besteld en vervolgens snel geleverd. Ik verbaasde me over de kwaliteit van het laminaat, met name voor die prijs!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle levering en hoge prijs/kwaliteitverhouding

Alexander

Ik heb onlangs laminaat besteld en ik ben enorm onder de indruk van hun service. Vanaf het moment van bestellen tot de levering verliep alles vlekkeloos. De klantenservice was heel erg behulpzaam en... Ik heb onlangs laminaat besteld en ik ben enorm onder de indruk van hun service. Vanaf het moment van bestellen tot de levering verliep alles vlekkeloos. De klantenservice was heel erg behulpzaam en vriendelijk. Ze stonden klaar om al mijn vragen te beantwoorden en gaven deskundig advies over welk type laminaat het beste bij mijn wensen paste.

Ze bieden een topservice die ik iedereen kan aanbevelen. Hun klantgerichtheid en professionaliteit maken het een plezierige ervaring om bij hen te kopen. Zeker een vijfsterrenservice!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede service en super prijzen

Bert Vanolen

Vloer besteld de afgelopen week, snelle levering en goede kwaliteit

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goed levering, mooi product, goede prijzen

J. Vermolen

Goed advies gekregen van Noah. Levering netjes op de afgesproken datum geleverd. Bedankt!!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede prijzen, top klantenservice en levering

Noah

Snelle levering en goed geholpen door de klantenservice. Ik had een aantal vragen en kreeg daar goed en duidelijk antwoord op.

Goede service

Jac Dekker

Sommige delen niet geleverd als besteld

Opvallende punten bij laminaat.nl?

matige en niet snelle service

Geert Swaans

Fijn bedrijf, bij onduidelijkheid wordt er gebeld of gemaild. Reageren meestal vlug op je bestelling.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle levering en goed materiaal.

Roeberding

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goeie service / afhandeling met een klein leveringsprobleem