8.5/10

Sylvia

Dik tevreden met zowel de Aveda producten als met service, verzenden etc.

Paul Wouters

Zie onder

zie onder

snelheid levering

Monique Louwman

Voor het eerst besteld bij Labanne. Bestelling werd later geleverd vanwege leveringsproblemen van Aveda zo bleek bij navraag. Communicatie en levering verder prima!

De scherpe prijsstelling en gratis producten!

De website mag wat overzichtelijker.
Ik vind het fijn om een bericht te krijgen als er vertraging is. Nu heb ik zelf geinformeerd.

Reactie Labanne-webshop.com:

Dank voor uw reactie!
Wij hopen dat u verder tevreden bent over de afhandeling!
Wij beloven dat wij altijd willen verbeteren!

Vaak goed

Kan soms "ouderwets" dienstverlenend optreden en dat is dan een leuke verrassing

afhandelen retourartikelen (lijkt geen duidelijke richtlijnen te bestaan)
informatie op de website over openingstijden (op website staat geopend, kom je bij het bedrijf aan zijn ze dicht)
informatie over levertijden (je verwacht binnen een paar dagen, maar dan blijkt het vakantie te zijn, dus worden bestellingen niet in behandeling genomen

Wendy

Snelle levertijd, makkelijk bestellen

Snelle levering en leuk/goed ingepakt

nee

Susan

Prima, betrouwbaar, snelle levering

Mathilde

Goede service en snelle levering!

A. Jansen

Is goed. Vlot na betaling is product bezorgd.

Wat eigenlijk wel een leuke attentie is, nog niet eens nu helemaal gebruikvan gemaakt, is het puntensysteem voor een klein cadeautje.

Wellicht kan de doos van de verpakking kleiner, nu wel heel veel ruimte over. En ik kan me voorstellen dat heel kleine en platte artikelen, gewoon brievenbuspost kunnen zijn. Ik heb hier geen ervaring mee, misschien doen jullie dat al.

sonja@arendbon.nl

Ik ben zeer tevreden

snel, accuraat Het is gewoon in orde!!

Door kleine proefjes ben ik op het merk Aveda gekomen. Die kapper is voor mij te ver uit de richting, dus het is voor mij handiger om dat op deze manier te doen.
Maar misschien een idee?

Marianne Veenman

Ik bestel regelmatig shampoo of dag/nachtcreme

De gratis producten zijn leuk

Ik had het verkeerde product gekregen. Omruilen ging goed; ik moest het pakje naar postkantoor brengen en kreeg verzendkosten vergoed. Maar al met al ging er wel wat tijd in zitten (verpakkingsmateriaal etc) Ik kreeg het goed artikel alsnog maar had wel een een of ander monster verwacht voor de moeite.