8.1/10

Evelyn Vanhee

Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen omdat ik enorm tevreden ben over de producten van Aveda. Ik vind deze super en bij Labanne-webshop zijn deze sterk geprijsd.

De sterke punten zijn de sterk geprijsde artikelen alsook de waardepunten die je kan sparen bij aankoop van producten. Hiervoor krijg je in ruil gratis producten.

Faria Asgarali

Eerder via Labanne besteld en de bestelling was snel binnen. Geen persoonlijk contact oid gehad.

Duidelijk en helder

Op dit moment niks te bedenken

S

Overal op de website staat, nu een gratis punt ter kennismaking. Dus omdat ik voor eur 70 bestel, kies ik 2 gratis producten van ieder 1 punt, maar krijg er maar 1 geleverd. En vermeld expliciet of de leverbon dat ik maar recht heb op 1 punt. Dat begrijp ik niet. Dus men wil niet kennismaken met mij als nieuwe klant, jammer, ik zal hier niet meer opnieuw bestellen. Hun systeem laat je overigens onbeperkt gratis producten toevoegen.

SB

Netjes afgehandeld

Snel geleverd en ondanks dat een gratis product mistte, is dit keurig opgelost. We kregen zelfs nog een goedmakertje!

Zorg dat de informatie op de website duidelijk en actueel is.

VofwAlletzijl@ hetnet. Nl

Goed. Maar er hadden wel wat. Monstertjes bij mogen zitten??

Wat samples .

Ruud

Zoals eerder, 'gewoon' positief. Levering is snel en volledig. Deze keer ontbraken de pompjes voor de 1-ltr. flacons. Dag erna gelijk opgestuurd. Prima.

Levering is snel en betrouwbaar.

Noor Elffers

Ik ben ronduit erg tevreden.

Wanneer ik producten aanschaf kan ik kleine proefproducten gratis ontvangen afhankelijk van mijn besteding. Dit is zo prettig om twee redenen. Op die manier kan ik mijn shampure en shampo en conditioner in het klein ontvangen voor mijn vakantie of weekend trips en ik kan andere spullen uit proberen. Wat ik hiermee ook doe is nieuwe klanten werven. Ik vind het product zo goed dat ik graag de kleine flesjes uitdeel aan mijn cursisten of vriendinnen die klagen over hun haar of hun huid.

Geen verbeter punten, wel wensen dat de mogelijkheid van gratis proefflacons te kunnen ontvangen blijft en wellicht wordt uitgebreid.

Yvonne

Vlotte bezorging

bouvaert hilde

Correct en efficiënt

snelle levering en correcte afrekening

het spaarpuntensysteem is bij een eerste bestelling niet duidelijk en gaat dus verloren na afsluiten