8.5/10

Robert de Jong

Snel geleverd. Professionele Verwerking.

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke site, vertrouwd uiterlijk, goede acties

Persoonlijk zou ik het betaaltraject en het aanmaken van een account-traject uit elkaar halen. Nu kon ik op het einde van het betaaltraject een wachtwoord aanmaken (waarvan niet helder was waarvoor... Persoonlijk zou ik het betaaltraject en het aanmaken van een account-traject uit elkaar halen. Nu kon ik op het einde van het betaaltraject een wachtwoord aanmaken (waarvan niet helder was waarvoor het was, achteraf bleek dat het aanmaken van een account te zijn). Je zou ook los van een betaling/bestelling een account moeten kunnen maken (is mijn mening)

NDW

Bestel regelmatig producten bij labanne

Je kunt gratis producten krijgen als je n bepaald bedrag besteedt.

Website zou iets gebruiksvriendelijker kunnen zijn en iets modernere uitstraling

Sonia Parijs

Zeer goed, snelle levering

alles gemakkelijk terug te vinden

neen

Kooitje

Heel goed en klantvriendelijk

Duidelijk

Renée Marks

Nadat bleek dat ik een verkeerd product van mijn bestelling geleverd had gekregen en ik hierover contact opnam met Labanne webshop, kreeg ik snel een reactie terug en werd alsnog het juiste product... Nadat bleek dat ik een verkeerd product van mijn bestelling geleverd had gekregen en ik hierover contact opnam met Labanne webshop, kreeg ik snel een reactie terug en werd alsnog het juiste product kosteloos toegestuurd!

Snelle reactie, snelle levering, mooie verpakking in passend tasje, groot assortiment, overzichtelijk

Bethany Schouten

Snelle levering, fijn! Bestelling was goed ingepakt.

Rik

Snel geleverd