8.2/10

Lauwers

Positief, afhandeling zoals beschreven op de website.

Rob Snel

Prima service, uitstekende behandeling, correct uitgevoerd

Duidelijkheid en snelheid

Wendy

Snelle levering, overzichtelijke website en fijn assortiment

Snelle levering, overzichtelijke website en fijn assortiment

Gertie van de Ven-Bijnen

2c besteld en zeer tevreden.

Uitgebreide info.

Misschien niet gezien, maar lege navulflesjes van bv 250 ml zou gemakkelijk zijn om vanaf de 1 ltr flessen bij te vullen voor dagelijks gebruik met duidelijk kleurverschil bv om shampoo en... Misschien niet gezien, maar lege navulflesjes van bv 250 ml zou gemakkelijk zijn om vanaf de 1 ltr flessen bij te vullen voor dagelijks gebruik met duidelijk kleurverschil bv om shampoo en conditioner te onderscheiden.

Lianne

Uitgebreid assortiment!

Punten sparen voor gratis producten is leuk, alleen het inwisselen minder, waardoor ik mijn bestelde extra product niet heb ontvangen, en er ook geen alternatief product is toegevoegd!

Het is niet handig om ook de producten die meer punten zijn, toe te voegen aan het bestelproces, terwijl deze niet beschikbaar blijken te zijn. Een order van € 90,00 leek daardoor afgerond 2 punten waard, maar helaas...

Bettina

Duidelijke website, goede prijs en snelle bezorging

Gratis producten bij aankoop van bepaalde bedragen

Iet Soeterboek

Prima, concurrerende prijzen en snelle levering

Ramon

Bestel al jaren producten via Labanne; altijd op voorraad en altijd snelle levering.

Goede prijs

Evelyn Vanhee

Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen omdat ik enorm tevreden ben over de producten van Aveda. Ik vind deze super en bij Labanne-webshop zijn deze sterk geprijsd.

De sterke punten zijn de sterk geprijsde artikelen alsook de waardepunten die je kan sparen bij aankoop van producten. Hiervoor krijg je in ruil gratis producten.

Faria Asgarali

Eerder via Labanne besteld en de bestelling was snel binnen. Geen persoonlijk contact oid gehad.

Duidelijk en helder

Op dit moment niks te bedenken