8.2/10

rossgardner1963@hotmail.com

Zeer tevreden met de prijzen en service.

Goedkoopste prijzen op Aveda in Nederland. Onmiddellijke bonusproducten. Snelle service.

Niets

rossgardner1963@hotmail.com

Zeer tevreden met de prijzen en service.

Niets

RWG

Zeer eerlijke prijzen voor Aveda, snelle service. We zullen zeker nog een keer bestellen.

Absoluut de beste prijzen voor Aveda-producten in NL, onmiddellijke bonuspuntverlossing, snelle service en handige Track & Trace.

D. Broos

Prima, goede en snelle persoonlijke opvolging bij onduidelijkheid, oplossingsgericht.

Prima, duidelijk

Bettina

Positief, enkel online ervaring mee

Gratis producten

Uitstraling website

A

Verschillende aankopen

snelle communicatie, trouble shooting

betere verzendvoorwaarden

A Wisniewski

Niet goed.

Nee, geen. Ze kunnen de order niet fatsoenlijk controleren ( of er een flesje soms niet helemaal dicht zit) en in pakken, doos te klein om flesjes rechtop in te pakken.

Alles verbeteren. Ook after service. Ik moest de fles op eigen kosten terug sturen en dan hopen dat ik dat geld terug kreeg. Ook werd de schuld geschoven op de vervoerder van het pakket, wat beslist... Alles verbeteren. Ook after service. Ik moest de fles op eigen kosten terug sturen en dan hopen dat ik dat geld terug kreeg. Ook werd de schuld geschoven op de vervoerder van het pakket, wat beslist dit keer niet waar is! Als order goed nagekeken en ingepakt was, had ik een 5 sterren feedback gegeven.

Reactie Labanne-webshop.com:

Geachte mevr A. Wisniewski,
Geachte mevr A. Wisniewski,
Jammer dat u een slechte recensie over ons schrijft, u wilde het defecte flesje houden en dat ik u een nieuwe zou sturen, onze regels zijn echter anders zoals ik u ook heb geprobeerd duidelijk te maken.
Hartelijke groet,
Hans

Privé persoon

Vlotte correcte levering tegen redelijke prijs!

Prijs

Niks kon beter

Leonie

Snel levering, reactie op zondag n.a.v. vraag per mail. Extra bestelling toegevoegd aan reeds gedane bestelling.

Ongena

Heel goede ervaring, snelle levering. Heel goede communicatie via mail