8.2/10

Kristien Ver Elst

Website niet gebruiksvriendelijk

mooie producten, gratis items zijn tof, sterke prijzen

website verbeteren: alle producten zitten nu verdeeld per reeks. Je moet eerst weten welke producten bij jou passen en dan kan je zoeken. Betalen met overboeking is vervelend. Ik wil onmiddellijk... website verbeteren: alle producten zitten nu verdeeld per reeks. Je moet eerst weten welke producten bij jou passen en dan kan je zoeken. Betalen met overboeking is vervelend. Ik wil onmiddellijk bij bestelling mijn betaling op de website kunnen afronden.

Pien

Is altijd goed

De website is wat gewijzigd en de dingen zijn wat moeilijker te vinden, dan vroeger. Je krijgt ook eerst iets wat lijkt of de website niet volledig is, komt vreemd over, geeft indruk alsof ze zijn... De website is wat gewijzigd en de dingen zijn wat moeilijker te vinden, dan vroeger. Je krijgt ook eerst iets wat lijkt of de website niet volledig is, komt vreemd over, geeft indruk alsof ze zijn gestopt.

Eigenlijk gewoon weer zoals die was

Martine

Eerste bestelling, gewerkt met overboeking, twee dagen later al keurig een bericht dat het order werd klaargemaakt en een dag later stond de koerier aan mijn deur. De laatste keer dat ik met... Eerste bestelling, gewerkt met overboeking, twee dagen later al keurig een bericht dat het order werd klaargemaakt en een dag later stond de koerier aan mijn deur. De laatste keer dat ik met overbooking had gewerkt (bij een andere website, weliswaar), deden ze er een maand over om mijn betaling terug te vinden... Daar kunnen ze misschien eens bij Labanne te rade gaan :)

Mooie promoties voor goede produkten, die toch wel iets te hoog geprijsd zijn

vriens a

Betrouwbaarheid

Wim van Veldhuizen

Bestelling was niet volledig, terwijl dit wel was aangegeven op de pakbon

Telefonische melding van manco verliep zonder discussie. Snel gereageerd op mijn telefoontje.

bestelling controleren voor verzending. Als iets er niet is kan dat op de pakbon vermeld worden met de vermoedelijke leverdatum.

Dineke Zomerman

Goede en snelle levering

Snel R.

Prima service en afhandeling

Ziet er gewoon goed uit

Schaf,de bonus punten af en geef gewoon een monster bij de besteling cadeau

Kuitenbrouwer

Snelle en prettige communicatie.
Zeer klantvriendelijk.

Website werd op vraag direct aangepast om zending naar het buitenland mogenlijk te maken.

Iris de Boer

Ik ben heel tevreden over Labanne, de website is duidelijk en de bezorging gaat snel.

Nee

Anne Collier

Prima ervaring - snel en proffessionneel

Keuze laten aan consument wat met 'zijn' waardepunten te kiezen