Kwaliteit geleverd werk
Service

P Voorhoeve

Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Tijdens werkzaamheden werden 2 andere lekkages ontdekt en is met mij direct overlegd en zijn alle problemen in 1x opgelost!

Ger Kusters

Zeer positief

Vriendelijk, lijkt verstand van zaken te hebben. Behulpzaam.

Goed werk geleverd!

Jos de Gruiter

Uitstekende ervaring. Laban heeft bij ons een lekkage verholpen, een reparatie verricht aan een verbinding tussen gevel en loodslab en er is een bakgoot vervangen. Onze ervaringen in trefwoorden:... Uitstekende ervaring. Laban heeft bij ons een lekkage verholpen, een reparatie verricht aan een verbinding tussen gevel en loodslab en er is een bakgoot vervangen. Onze ervaringen in trefwoorden: betrouwbaar, afspraken worden nagekomen, kwaliteit, zorgvuldigheid en bijzonder vriendelijk in de omgang. Een sieraad voor zijn vakgebied.

Moretti

Prima indruk. Keurig werk afgeleverd en geheel volgens afspraak. Goede communicatie.

Werk is goed uitgevoerd. Extra werk eerst besproken.

Frank van Aken

Laban Dakwerk is een kleine onderneming uit Zoetermeer met een professionele inslag. Tijdens de intake wordt er goed geluisterd en de aanpak is professioneel.

Martijn

Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Helaas geen contact vooraf om een uitvoerdatum voor de werkzaamheden af te spreken.

D Stassen

Snelle reactie na melding vd lekkage goede uitleg wat er aan de hand was,hier werd ook de tijd voor genomen.