Kwaliteit geleverd werk
Service

Verzoek aan Laban Dakwerk was het verwijderen van 2 zonnepanelen die tijdens de bouw van mijn woning op het dak geplaatst was. De verwijdering was noodzakelijk om andere zonnepanelen te plaatsen.

Klaaasen

Onderzoekt zorgvuldig en geeft tevens advies voor de toekkmst. Repareert de lekkage zorgvuldig.

Harm

Maandag gebeld met Kobus met het verzoek om langs te komen om een lekkage te beoordelen, hij kon niet direct een afspraak maken maar woensdag belde Kobus dat hij tijd had en kwam binnen een half... Maandag gebeld met Kobus met het verzoek om langs te komen om een lekkage te beoordelen, hij kon niet direct een afspraak maken maar woensdag belde Kobus dat hij tijd had en kwam binnen een half uur aan.

Jaap W.

Vriendelijke communicatie en duidelijk een specialist die weet waar hij over praat.

Gemaild en gebeld over lekkende dakgoot. Na enige internetproblemen bezoek van Kobus.

Noodreparatie en advies voor ver vanging ivm ouderdom materiaal.

Hester Roumimper

Heel goed

Gijs Kraaij

Erg prettige ervaring met Laban Dakwerk, duidelijke communicatie en vlotte en vriendelijke service, ook zeer tevreden over geleverde werkzaamheden, alles tot volle tevredenheid en vakkundig... Erg prettige ervaring met Laban Dakwerk, duidelijke communicatie en vlotte en vriendelijke service, ook zeer tevreden over geleverde werkzaamheden, alles tot volle tevredenheid en vakkundig uitgevoerd! Top😀

Joost Dieleman

Tijdens een regenbui ontdekten we een lekkage aan onze dakkapel! Op basis van reviews hebben we dhr. Laban gebeld! Hij beloofde, ondanks zijn drukke agenda, de volgende dag even poolshoogte te komen... Tijdens een regenbui ontdekten we een lekkage aan onze dakkapel! Op basis van reviews hebben we dhr. Laban gebeld! Hij beloofde, ondanks zijn drukke agenda, de volgende dag even poolshoogte te komen nemen. Zoals beloofd stond hij de volgende ochtend op de stoep! De oorzaak van de lekkage was snel achterhaald en werd vakkundig gerepareerd voor een schappelijke prijs! Wij zullen hem in de toekomst zeker opnieuw inschakelen mocht dit nodig zijn!
Kortom: wij zijn heel tevreden over dhr. Laban.

Marco

Adequaat en professioneel