Kwaliteit geleverd werk
Service

Na online mijn vraagstelling, m.b.t. een lekkende dakgoot ,te hebben aangegeven, heeft dhr. Laban hierop snel gereageerd en hierop direct het euvel verholpen. Tegelijkertijd nog de dakgoten... Na online mijn vraagstelling, m.b.t. een lekkende dakgoot ,te hebben aangegeven, heeft dhr. Laban hierop snel gereageerd en hierop direct het euvel verholpen. Tegelijkertijd nog de dakgoten schoongemaakt. Geen onnodige extra's met aanvullende onnodige kosten, maar gewoon zoals gewenst, het probleem (lekkende dakgoot) praktisch verholpen. Kortom, kort en bondig en correct geholpen.

K. Hermans

Kobus is een zeer prettig persoon die heel vakkundig is. We hebben zijn hulp ingeroepen voor een Dak scan ivm de aanschaf van zonnepanelen en wilden graag weten waar we aan toe waren.
Hij...
Hij geeft gedegen en eerlijk advies over wat je kan verwachten en ook waar je in de toekomst mogelijk voor kosten zou komen te staan. Hij houdt rekening met de wensen van jou als klant.

Marco van der Kooij

Heel positief

Goed en snel werk!

O.de Visser

Goede persoonlijke indruk. Goed advies

Komt afspraak na

Erg betrouwbaar! En snel! Professioneel op alle fronten.

A. Storm

Vriendelijk, prettig en vakkundig geholpen volgens afspraak.

Peter van der Ven

Goede ervaring met Lanan. Op dezelfde dag meteen mijn lekkage aan ons dakkapel verholpen tegen de afgesproken prijs.