Kwaliteit geleverd werk
Service

Yvonne

Onze dakgoot en regenpijp zijn vervangen, van plastic naar zink, en dit is op een zeer vakkundige en nette manier uitgevoerd door Kobus Laban

Reggy

Vriendelijke vakman

Kevin Stolk

Kobus is een vriendelijke en behulpzame man die meedenkt en goed werk levert.

Carel Zoetermeer

Eerste ervaring met Laban. Maakt prima indruk en luisterd.

Jurgen Welschen

Kobus heeft voor mij en mijn buren het platte dak bij ons op zolder vervangen. Dit was hard nodig aangezien het flink was gaan lekken. Bij het vervangen is ook nieuwe isolatie aangebracht.

Mijn buren en ik zijn erg tevreden met het resultaat.
Kobus ging samen met zijn partner professioneel te werk. Hij hield ons goed op de hoogte tijdens zijn werkzaamheden.

Ze keken ook verder dan alleen mijn dak, zo viel het hun op dat de schoorsteen van mijn mechanische ventilatie niet goed bevestigd zat en er los in hing. Dit hebben ze ook gelijk goed vast gezet, wat ik erg fijn vond. Achteraf hebben ze al het puin zelf afgevoerd, en rommel dat in mijn zolder was gevallen hebben ze netjes opgeruimd.

Achteraf kreeg ik nog een foto van het eindresultaat. Het zag er allemaal erg netjes uit! Via mijn luchtvochtigheidsensoren zie ik gelijk al dat het vochtigheidsgehalte op zolder flink is gedaald sinds de werkzaamheden.

Het nieuwe dak moet nog ingewijd worden met de eerste echte flinke regenbui, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we het de komende 20-30 jaar op zolder droog zullen houden!

Mark

Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden!
Deze vakman is heel betrouwbaar en levert ook vakkundig werk

Den Boer

Ouderwetse degelijkheid

Laura

Afspraken nagekomen. Door het slechte weer kon niet alles achter elkaar, maar ook dan worden er duidelijke afspraken gemaakt wanneer het afgemaakt wordt. De ingecalculeerde tijd is hij er ook mee... Afspraken nagekomen. Door het slechte weer kon niet alles achter elkaar, maar ook dan worden er duidelijke afspraken gemaakt wanneer het afgemaakt wordt. De ingecalculeerde tijd is hij er ook mee bezig geweest. Factuur volgens offerte, geen onverwachte kosten achteraf.

J. Smeets

Prima ervaring.