Martin

Ik prima ervaring!

Alles conform verwachting.

jantinus weggemans

Vdijk

Stekker geleverd zonder schroeven en zonder smeltveiligheid

Ontkennen dat een smeltveiligheid erbij hoort

Beste Henk,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
We hebben op dit moment contact met elkaar , om te kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen.
Mochten wij je nog ergens mee...
Beste Henk,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Lunee Zonne-Energie Hennie Cobussen

Super tot op heden

Snelheid levering conform afspraak

Piet

Groots adverteren met vandaag besteld, morgen in huis. Krijg ik een mail dat het 3 weken later wordt. Misschien een indicatie van de voorraad geven, voordat je hiermee adverteert?

nvt

Beste Piet,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.nl.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt met een langere levertijd dan je mocht verwachten.
Helaas zijn de...
Beste Piet,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.nl.
Helaas zijn de marktomstandigheden momenteel dusdanig dat levertijd niet altijd te garanderen zijn. Het blijkt dat de leverancier van de kabel deze op dit moment ook niet op voorraad heeft en daardoor de levertijd langer is.
We gaan wel de levertijd van de kabel op de site hiervoor aanpassen.
Ik wil je in elk geval bedanken voor je feedback en zullen het zeker mee nemen in de verbetering van onze website

Jan nHeijnen

Mijn laadpaal deed het niet meer. Na contact met het bedrijf kreeg ik een storingsformulier wat ik moest invullen en terugsturen. Na 2 dagen kreeg ik antwoord, ik moest de laadpaal opsturen. Na ruim... Mijn laadpaal deed het niet meer. Na contact met het bedrijf kreeg ik een storingsformulier wat ik moest invullen en terugsturen. Na 2 dagen kreeg ik antwoord, ik moest de laadpaal opsturen. Na ruim een week kreeg ik bericht dat de monteur de laadpaal had nagekeken en een onderdeel vervangen. Kosten ruim 220 euro, er zat nl geen garantie meer op. De factuur betaald, en daarna de laadpaal weer terug ontvangen. Maar wat blijkt, hij deed het nog steeds niet. Dezelfde storing. Meteen teruggebeld, maar het was einde van de middag, dus geen monteurs meer aanwezig. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Dat is nu een week geleden. Nog steeds niet teruggebeld. Ik heb nu zelf een installatiemonteur laten komen. Die constateerde dat in de meterkast de installatieautomaat defect was. Dus de laadpaal mankeerde niks. Heb dus voor nop 220 euro betaald en zelf een montuer moeten laten komen. Bij de koop ben je nog koning, bij problemen laten ze je vallen. Bedankt.

Verkoop

Beste Jan ,

Beste Jan ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.nl.
We hebben het storingsformulier die je naar ons hebt toegezonden nagekeken en hierop had je aangegeven dat de lampjes branden, maar niet op de manier zoals het hoorde. Dat betekend dat de laadpaal wel werd voorzien van stroom.
Vandaar dat het niet alleen aan de installatieautomaat heeft kunnen liggen.
De storingsdienst heeft het product vervangen welke defect was.

Selim

Zwakke service

Niets

Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.nl.
Ik heb van mijn collega van de technische dienst begrepen dat er contact is geweest en dat het voor nu geregeld is.
Mochten...
Beste ,