Frans Hendriks

Na mijn klachten over een defecte deksel werd er contact met mij opgenomen en werd er adequate gereageerd op mijn verzoek tot een vergoeding voor de laatst vervangen kast en deksel. Ook werd er... Na mijn klachten over een defecte deksel werd er contact met mij opgenomen en werd er adequate gereageerd op mijn verzoek tot een vergoeding voor de laatst vervangen kast en deksel. Ook werd er meegedacht over een structurele oplossing voor mijn klachten.

H. Hermans

Vlotte bediening

eisma

snel

Fff

Xxxx

Ddd

Paul F. Swarts

Goed product informatie, snelle levering,

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding

H.J.Smit

Goede communicatie en vlotte levering.

Zie boven.

Kna van zijl

Waardeloze service. Eindeloos wachten aan de telefoon. Vervolgens mensen aan de lijn die van toeten nog blazen weten.
Nadat ik mijn grieven kenbaar had gemaakt werd ik teruggebeld door Martijn...
Nadat ik mijn grieven kenbaar had gemaakt werd ik teruggebeld door Martijn van laadpaal 24. Beaamde dat er eea niet goed is gegaan en bood excuses aan. En deed de geste een deel van de factuur terug te storten. Niet het geld, maar het terugbellen is wat ik achteraf waardeer. Evengoed is de klantenservice (nog) niet op orde. En daar heb ik als particulier mee te maken

Terugbellen na klacht en toegeven dat zaken anders hdden gemoeten. Reflectie dus.

Ruud van Noorden

Product correct en op tijd aangeleverd.

Kan ik niet over oordelen nog geen ervaring mee heb nog geen antwoordt op mijn verlengde garantie formulier.

Joop de Neef

Goede snelle service

Denken goed met je mee

Onbekend

Snelle levering en geen verzendkosten.

Zie boven