J. Dekker

Zeer matig. Ik heb een aanvraag gedaan voor een laadpaal incl. alle materialen voor de aanpassing van mijn meterkast. Na drie pogingen alleen de EVHUB besteld en de rest elders.

Mooie kwaliteit EVHUB. Ik zou dit wel bij anderen willen aanbevelen.

Jansen

Andre Passchier

Zeer tevreden

Duidelijke communicatie, overzichtelijke site om te vergelijken.
Prima prijs kwaliteit verhouding.

Laadpaal24

Laadpaal24

Levering snel, klantenservice zeer slecht. Type 2 kabel gekocht voor mijn laadpaal. Hier zit andere bedrading aan om aan te sluiten.Klantenservice gebeld en hadden gezegd mij foto’s te sturen.Dit... Levering snel, klantenservice zeer slecht. Type 2 kabel gekocht voor mijn laadpaal. Hier zit andere bedrading aan om aan te sluiten.Klantenservice gebeld en hadden gezegd mij foto’s te sturen.Dit gedaan maar hoor je hier nooit meer wat van. Ik zou zeggen geld is binnen en verder niet zeuren klant.

Ap van der Meulen

Ik wacht al tien weken op een wallbox, die binnen 24 uur geleverd zou worden. Nog steeds niks, wel betaald al.

Vooralsnog geen

Reactie Laadpaal24:

Beste AP,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Beste AP,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. EVBox heeft helaas grote leveringsproblemen met hun Elvi modellen. Daarom staat op iedere pagina waar we dit product aanbieden de volgende tekst:
Let op: EVBox geeft aan dat de levertijd van de Elvi laadpalen kan oplopen tot meerdere maanden.
Mogelijk had je deze tekst gemist en dat kan dan inderdaad voor ergernis zorgen. Helaas is dit wel buiten onze invloedssfeer.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Yuri van Laadpaal24

Edwin

Goede prijs, snelle levering en snel antwoord op vragen

No nonsense

Moments Uitvaartverzorging BV

Duidelijk site

Goede telefonische support.

tjeerd tielbeek

Geen inlevingsvermogen in de klant. Slechte bereikbaarheid