GIB interieurbouw

Goede telefonische service echter product vind ik bijzonder duur voor wat je ervoor krijgt….

Rob

Zeer slechte eigenmerk laadpaal, heel vaak stuk en slechte reactie op storingen.

PFI Holland BV

Snel geleverd

Enno

Levering was heel snel, maar bestelsuggestie was welkom geweest. Blijkt dat er maar 1 sleuteltje bij laadpaal zit. Een sleuteltje dat moeilijk te kopiëren is. Na zoeken op de site blijkt dat je... Levering was heel snel, maar bestelsuggestie was welkom geweest. Blijkt dat er maar 1 sleuteltje bij laadpaal zit. Een sleuteltje dat moeilijk te kopiëren is. Na zoeken op de site blijkt dat je extra sleutels kan bestellen. Zou best handig om die suggestie te doen tijden het bestelproces.

Snel

Manolito

Een hele goede ervaring zeer klantvriendelijk nemen de tijd om je te woord te staan bellen zelfs savonds nog terug om zaken in goede banen te leiden dit is voor mij een top bedrijf blijf zo doorgaan... Een hele goede ervaring zeer klantvriendelijk nemen de tijd om je te woord te staan bellen zelfs savonds nog terug om zaken in goede banen te leiden dit is voor mij een top bedrijf blijf zo doorgaan in een woord super

Klantvriendelijkheid en oplossing gericht

Venema Techniek en Service BV

Correcte levering en ook s'avonds bereikbaar voor vragen, alleen miste er een beschrijving van de dipswits

Snelle levering komen afspraken na

Mark de Bruin

Geen duidelijk antwoord aan de telefoon bij een van de "laadpaal specialisten" wordt verzocht een mail te sturen met de vraag , dus de mail gestuurd die werd 3 dagen later beantwoord ...met reclame... Geen duidelijk antwoord aan de telefoon bij een van de "laadpaal specialisten" wordt verzocht een mail te sturen met de vraag , dus de mail gestuurd die werd 3 dagen later beantwoord ...met reclame ,,dus geen antwoord.tot op heden , ik heb uiteindelijk mijn autodealer om advies gevraagd

?

n/a

- 1st of all everything is in Dutch - if you look at partner experience, and the % of expats in Holland - maybe start looking at localization of languages
- 2nd of all - i bought the product,...
- 2nd of all - i bought the product, but there was no information before purchase that a subscription was needed for the app ? this was critical for me to buy

n/a

Familie de Leeuw

Het leek zo mooi: veel goedkoper dan elders, een vriendelijke klantenservice en geïnstalleerd door een ervaren installateur uit de regio. Tot zover alles dik in orde. Maar dan blijkt na verloop van... Het leek zo mooi: veel goedkoper dan elders, een vriendelijke klantenservice en geïnstalleerd door een ervaren installateur uit de regio. Tot zover alles dik in orde. Maar dan blijkt na verloop van tijd dat er iets goed fout is met de laadkabel. De kabel wordt op bepaalde plekken erg warm en gaat helemaal kronkelen. Als je de kabel van dichtbij bekijkt lijkt het erop dat één van de aders meer uitzet dan de andere aders. Nu, anderhalf jaar na aankoop, is het zo erg dat wij de auto 's nacht niet meer aan de lading durven te leggen.
Laadpaal24 zegt geen onderzoek te kunnen en willen doen omdat ze een groothandel zijn: "zodra het niet meer werkt wordt de laadkabel vervangen" zeggen ze. Maar we zijn bang dat het dan te laat is en niet alleen de kabel, maar ook de auto vervangen moet worden. Je moet er toch niet aan denken dat de kabel gaat smeulen terwijl hij verbonden is met de auto. Dit was weer een goede les voor ons, misschien de volgende keer minder op de prijs afgaan en meer op de service.

Goedkoop, een vriendelijke klantenservice en installatie door een ervaren installateur uit de regio.

Van heeswijk

Positief, problemen worden snel en vakkundig opgelost

Korte lijnen. Denken in oplossingen