Leo groot

Ik vind het jammer dat ik eerst een laadpaal heb uitgezocht, en betaald, en dan pas de volgende dag hoor dat deze niet leverbaar is
Jammer, moest ik de klant afbellen voor werkzaamheden

Niet gevonden

Reactie Laadpaal24:

Beste Leo,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Beste Leo,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Laadpaal24

Irma Karsten

ad boogaard

vlot

P. Berghuizen

Ben nu een week bezig met een storing melding. Ben benieuwd of er nog gereageerd wordt. Kopen gaat goed, maar storing verhelpen doen ze niet.

zij er niet

Reactie Laadpaal24:

Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wat vervelend om te horen dat je een storing ondervindt aan je laadpaal.
We hebben het voor je nagevraagd en heb vernomen dat...
Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wat vervelend om te horen dat je een storing ondervindt aan je laadpaal.
We hebben het voor je nagevraagd en heb vernomen dat er een mail naar je gestuurd is over het feit dat wij de monteurs hebben gevraagd contact met je op te nemen.
We hopen dat de storing snel voor je wordt opgelost.

Margret van Laadpaal24

Toyota Wagenmaker

Goed en betrouwbare levering

snel, voorraad

Maarten Sanders

Uitermate tevreden

Snelle afhandeling en oplossing

Eduard Leurs

Correcte levering, ook qua leverdatum.

Rogier Kleinekoort

Overzichtelijke site waardoor alles goed en snel afgehandeld kon worden

over en inzichtelijk en snel

Leo Groeneweg

Groot minpunt was dat er een zwarte laadpaal besteld was , maar er is zonder overleg een witte laadpaal geleverd. Ook is er weinig documentatie meegeleverd hoe je een app kan downloaden en hoe je de... Groot minpunt was dat er een zwarte laadpaal besteld was , maar er is zonder overleg een witte laadpaal geleverd. Ook is er weinig documentatie meegeleverd hoe je een app kan downloaden en hoe je de laadpaal op 10 of 16 kilowatt kan installeren.

Snelle levering met goede installatie voorschriften.

Mikael Van Schaik