Siad

Eerst had ik een mindere ervaring doordat personeel niet heel goed wist mij de juiste uitleg te geven over der verschillende technische specificaties. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Martijn... Eerst had ik een mindere ervaring doordat personeel niet heel goed wist mij de juiste uitleg te geven over der verschillende technische specificaties. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Martijn en die heeft mij wel erg goed en persoonlijk geholpen.

Naar aanleiding van een duidelijke mail over mijn ontevredenheid is de kritiek opgepakt en er echt iets mee gedaan. Martijn belde mij op en heeft mij al mijn vragen zeer goed beantwoord.

M

Snel leveren en weinig romplsomp

Ties

Slechte Feedback en bereikbaarheid. Eigen fouten willen ze niet herstellen. After sales service is niet goed.

HvD

Perfect

Goede website. Keurige levering.

Pascal Tulp

Zeer goede ervaring. Snelle levering en niet geheel onbelangrijk ook geïnstalleerd binnen 3 weken.

Deskundig, snel, eerlijke prijs

Wim

Super betrouwbaar

Snelle levering en snelle reactie bij problemen.

Mark Kusters

De klantenservice was onder de maat. Als nieuwe gebruiker van een elektrische laadpaal was ik een totale leek. De klantenservicemedewerkers waren niet in staat uit te leggen wat er nodig was om mijn... De klantenservice was onder de maat. Als nieuwe gebruiker van een elektrische laadpaal was ik een totale leek. De klantenservicemedewerkers waren niet in staat uit te leggen wat er nodig was om mijn laadpaal te activeren (aanmelden, accounts aanmaken etc.). Bovendien lange wachttijden en afgescheept met 'stuurt u anders maar een mail'.....Echt niet goed dus.

Op het moment dat ik proactief teruggebeld werd door Martijn van de backoffice werd de dienstverlening plotseling wél heel goed. Met verstand van zaken is me toe goed uitgelegd hoe het allemaal... Op het moment dat ik proactief teruggebeld werd door Martijn van de backoffice werd de dienstverlening plotseling wél heel goed. Met verstand van zaken is me toe goed uitgelegd hoe het allemaal werkt, wat ik moet doen om eea in gang te zetten. Bovendien heeft Martijn de order opgevolgd en gezorgd dat ik snel een laadpaal had die in bedrijf was. Complimenten dus!

Feenstra

Nauwelijks

Geen idee

Jsco bv

Snelle reactie. Goede hulp. Goede prijs.

Snelle reactie. Snelle levering

Eelco

Laadpaal besteld netjes geleverd conform planning

Tijdig en netjes