Onbekend

Snelle levering en geen verzendkosten.

Zie boven

Kees van Eck

Mijn ervaring is goed Hoewel slecht geïnformeerd over dat een laadpaal niet op voorraad was terwijl hij op de website wel op voorraad zou zijn. Dit kreeg ik te horen nadat ik zelf informeerde waar... Mijn ervaring is goed Hoewel slecht geïnformeerd over dat een laadpaal niet op voorraad was terwijl hij op de website wel op voorraad zou zijn. Dit kreeg ik te horen nadat ik zelf informeerde waar de paal bleef. Vervolgens wordt er een ander geadviseerd met de zelfde configuratie wat achteraf niet zo bleek te zijn. Hierdoor moest er een extra aardlekschakelaar geplaatst worden. Deze heeft Laadpaal24 voor hun rekening genomen.

Zijn zeer oplossingsgericht bezig. Ze proberen je goed te helpen.

Jeroen W.

Goede ervaring, goede producten en uitstekende after sales.

Snelle levering. Vragen via Whatsapp over instellingen van de laadpaal werden snel en vakkundig beantwoord. Top!

Debby

Ervaring is vooralsnog goed

Jan

Prompte levering van het bestelde device en prima. Eerder echter een wat andere ervaring bij het bestellen van een EvBox Evie. Had ik graag bij jullie bestellen maar ik moest rekenen op maanden... Prompte levering van het bestelde device en prima. Eerder echter een wat andere ervaring bij het bestellen van een EvBox Evie. Had ik graag bij jullie bestellen maar ik moest rekenen op maanden levertijd. Desgevraagd werd me verteld dat het 'overal zo is' door leverproblemen. Niettemin heb ik m daarna bij Bol zo kunnen bestellen en werd ie binnen een paar dagen geleverd. Beetje vreemd!

Ambivalent

Gf

Zeer tevreden

Snelle levering en makkelijk bestellen

snelle levering tegen concurrerende prijs

Zegers

Top