Frank

idem

Rob koedijker

Service en levertijd

Erwin

WAARDELOOS!!! Laadpaal storing, doet helemaal niets meer. Ben al een week bezig om een oplossing te krijgen. Zijn alleen via mail te bereiken, reageren traag of niet. Wachttijden service desk... WAARDELOOS!!! Laadpaal storing, doet helemaal niets meer. Ben al een week bezig om een oplossing te krijgen. Zijn alleen via mail te bereiken, reageren traag of niet. Wachttijden service desk structureel tegen de 10 minuten en kan vervolgens niet verder worden geholpen!

Als je service verwacht, zoek dan verder zou ik zeggen

Reactie Laadpaal24:

Beste Erwin,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wij vinden het vervelend dat u een storing ervaart met uw laadstation.
Uit de mailgeschiedenis zie ik vanaf het moment van de...
Beste Erwin,
Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.
Wij vinden het vervelend dat u een storing ervaart met uw laadstation.
Uit de mailgeschiedenis zie ik vanaf het moment van de storingsmelding elke dag interactie met mijn collega of de ontwikkelaar van de printplaat om uw storing te verhelpen. De zin ' reageren traag of niet' kunnen wij daarom ook niet plaatsen. Klantenservice staat bij ons juist hoog in het vaandel.
Vanwege de groei van ons bedrijf zijn wij op dit moment beter via de mail te bereiken dan telefonisch, dit wordt ook aangegeven op het moment dat u belt. Uiteraard is dit vervelend en zijn we druk bezig om dit structureel op te lossen.
Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen wij graag reactie zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Martijn
Laadpaal24

benslag

Snel geleverd, maar door gesplitste levering, verwarrend

Snel, alles binnen in 2 dagen

Frans Hendriks

Na mijn klachten over een defecte deksel werd er contact met mij opgenomen en werd er adequate gereageerd op mijn verzoek tot een vergoeding voor de laatst vervangen kast en deksel. Ook werd er... Na mijn klachten over een defecte deksel werd er contact met mij opgenomen en werd er adequate gereageerd op mijn verzoek tot een vergoeding voor de laatst vervangen kast en deksel. Ook werd er meegedacht over een structurele oplossing voor mijn klachten.

H. Hermans

Vlotte bediening

eisma

snel

Fff

Xxxx

Ddd

Paul F. Swarts

Goed product informatie, snelle levering,

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding

H.J.Smit

Goede communicatie en vlotte levering.

Zie boven.