Afdeling Crediteurenadministratie

Zeer slecht! Er wordt gezegd dat een product op voorraad is en dat blijkt niet zo te zijn, inmiddels zijn we ruim een week verder en nog geen bericht

n.v.t.

Beste Niels,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Beste Niels,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat en ons prettige gesprek.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad een langere levertijd dan dat je van ons mocht verwachten.
We hebben je in ons gesprek uitgelegd dat we te maken hebben gehad met een langere levertijd vanuit de leverancier.
Zodra het product bij ons is, zullen wij het direct naar je toesturen.
Sorry voor het ongemak.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Frank

Incorrecte levertijd

Uitgebreid assortiment

Beste Frank,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou laadkabel.
Het spijt ons ten...
Beste Frank,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we begrijpen volledig hoe frusterend dit kan zijn.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.

Margret van Elektramat

Richard Ohlenforst

Prima bedrijf

Prijs

J Scheepstra

De bestelling was zo gedaan online
Alleen de bezorging was minder

Nvt

Jeroen de Beurs

Fijn bedrijf! Klantenservice reageert erg snel. Mijn kabel was net na 2 jaar defect (stekker aansluiting werkte niet meer). Ondanks dat hij net buiten de garantie viel, heb ik alsnog een nieuwe... Fijn bedrijf! Klantenservice reageert erg snel. Mijn kabel was net na 2 jaar defect (stekker aansluiting werkte niet meer). Ondanks dat hij net buiten de garantie viel, heb ik alsnog een nieuwe ontvangen.

Klantegericht
Snel
Vriendelijk

heoudsho

Klantvriendelijk in de follow up

Ton De bree

Contact loopt via de mail.
Alles was prima geregeld pakket op tijd binnen en het is prima geïnstalleerd.
Contact loopt via de mail.
Alles was prima geregeld pakket op tijd binnen en het is prima geïnstalleerd.
Krijg alleen geen probleem met de laadpaal want daar hebben ze geen verstand van, ze verwijzen je gelijk naar de leverancier terwijl ik garantie bij laadpaal 24 heb.
Toch jammer dat ze je niet willen verder helpen en wij met een niet werkende laadpaal zitten.

Contact via de mail en snelle levering.

Beste Ton,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24 en ons mailcontact.
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt gehad met het in gebruik nemen van de laadpaal.
Uit ons...
Beste Ton,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24 en ons mailcontact.
Uit ons mail contact is gebleken dat het nu gelukkig wel voor je is opgelost.

Margret van Laadpaal24

Pieter

Goed advies en snelle levering.

Kwaliteitsproduct

Ali ihsan Aksu