Hartmann

We zochten een laadpaal voor onze nieuwe auto en wisten niet waar we precies op moesten letten. Door een telefoontje met Laadpaal24 hadden we snel duidelijkheid en wisten we niet alleen waar we op...

de telefonische hulp, de gemakkelijke manier van bestellen op de website, de prijs vergeleken met andere aanbieders

Frans

Ik was op zoek naar een 12mtr laadkabel. En kwam zo bij Laadpaal24 uit.

Na bestellen een vlotte en nette levering. Kwaliteit van de geleverde kabel is uitstekend.

Wouter / Munsterhuis Sportscars

Wij hadden een laadkabel nodig voor een Mercedes-Benz S-500 Hybride, deze was op voorraad en werd gelijk de volgende dag al geleverd, erg goed en snelle service.

Snelle levering, Goed verpakt, Duidelijke communicatie.

Ik heb een bestelling gedaan via de website, die is duidelijk. Ik kon kiezen voor achteraf betalen en dat vind ik erg prettig. Over de leverdatum werd ik goed op de hoogte gehouden en het artikel...

Duidelijke site. Snelle levering. Achteraf betalen

Kim De Herdt

Overzichtelijke en duidelijke website.

Ph. Poot

Zeer snelle en correcte levering.

Duidelijke website met goede foto's en dito beschrijving

Epsbouw

Heb gebeld en kreeg goed advies en antwoord op mijn vragen.
De volgende dag netjes verpakt thuis bezorgd.
Matriaal zelf ook niets op aan te merken.
Een aanrader om hier zaken...

Goede antwoorden op mijn vragen en het gevoel dat ze de tijd nemen voor je.

Joost van der Marel

Bestelling was keurig op tijd de volgende dag beschrijving van de oplaad paal was duidelijk .

De prijs was de laagste die ik kon vinden op internet

Gerard

Levering volgende dag maar verkeerde kabel besteld, met 1 telefoontje opgelost, binnen 24 uur nieuwe ontvangen. Zo snel dat verkeerde kabel nog onderweg was, petje af.

Luisteren en oplossen

G.J. Wiegman Consultancy

Mijn ervaring met het Laadpaal24 is uitstekend. Snelle afwikkeling van (aanvullende) vragen en goede ondersteuning van de klantenservice. Levering van het product snel en goed.

- snelle levering
- goede product ondersteuning