Henny Bastings

Bestelling geplaats alles correct geleverd volgens afspraak.

Levering volgens afspraak en kwaliteit.

Dennis

Koop nooit je laadpaal of wallbox hier!!! zeer teleurstellende serivice!!!

Slechter dan slecht!!!!!

Reactie Laadpaal24:

Beste Dennis,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.

Beste Dennis,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.

Ik begrijp dat er een probleem is met je laadpaal, maar dat je niet het storingsformulier wenst in te vullen. Dat is natuurlijk je goede recht, maar stelt ons ook niet in staat om je te helpen. Mocht je het formulier alsnog invullen en ons zo de benodigde informatie aanleveren, dan zullen we je uiteraard alsnog van dienst zijn.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Lauretta van Elektramat

Somber

Online bestellen en betalingen

Reactie Laadpaal24:

Goedendag,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Goedendag,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Ik zie dat je bestelling een dag later is bezorgd dan je gevraagd had. Helaas is dit ontstaan door een onoplettendheid in onze werkplaats. Hiervoor onze excuses. Ik hoop dat de somberheid inmiddels wat weggezakt is.

Yuri van Laadpaal24

Henk Wullink

Eerste contact, goed gedaan.

Snelle leveriingl

Clemens Roemaat

Top

vandaag besteld, morgen geleverd

Ernst Pikker

De kabel was snel geleverd. Echter nadat is de doos open maakte bleek de verkeerde kabel geleverd te zijn. Ik had besteld een laadkabel met openeind en kreeg een standaard laadkabel. Toen maar de... De kabel was snel geleverd. Echter nadat is de doos open maakte bleek de verkeerde kabel geleverd te zijn. Ik had besteld een laadkabel met openeind en kreeg een standaard laadkabel. Toen maar de stekker eraf gesneden en verder gegaan.
Kabel werkt verder prima.

Snelle levering.

Martin Buijs

Wat een imponerend bedrijf. Niet verwacht dat dit zo groot en divers was.

Professionele uitstraling, concurrerende prijs en vlotte afhandeling

Willem C. van den Hoek Osrende

Mooi assortiment & snelle levering!

Goede voorlichting op website, uitgebreid assortiment en snelle levering.

Marco Terwijn

Top