Excuses, bedrijven gemixed :( Tov een niet nader te noemen ander online coniferen verkoopbedrijf komt dit bedrijf wel afspraken na.

Prima (excuses....)

Reactie Kwekerij Top & Top:

Bedankt voor uw reactie!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering in overleg.

Yvonne

Supersnelle levering prachtige bomen en zeer mooi geplant.

Beschrijf hier uw ervaring

Wegens stormschade zochten wij een snelle"groene"oplossing...goed advies en met een week stonden de prachtige bomen die wij ook professioneel door de kwekerij hebben laten planten.....

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ik zou graag wel een bevestig willen of de order op de aangegeven datum bezorgd kan worden. Die kreeg ik niet vandaar dat ik moest bellen

Heleen

Eerste ervaring. 20 coniferen besteld. Keurig geleverd en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Waar voor he geld en bezorgd op de plek waar je het wil hebben. Dik tevreden

Online 5 bomen besteld en waren erg mooi en van gelijke hoogte!

Heel mooi afgeleverd ook de maat wat we hadden opgegeven super

Beschrijf hier uw ervaring

tot nu heel goede ervaring op afspraak

Prima coniferen. Snelle email reactie.

Yoeri

Prima coniferen, bestellen verliep prima, levering ook

Beschrijf hier uw ervaring

Bezorger van extern bedrijf had de pallet volgens mij ook nog wel de poort in kunnen rijden, maar helaas niet gebeurd. Geen idee of het standaard alleen voor de deur geleverd wordt, maar had ons... Bezorger van extern bedrijf had de pallet volgens mij ook nog wel de poort in kunnen rijden, maar helaas niet gebeurd. Geen idee of het standaard alleen voor de deur geleverd wordt, maar had ons weer sjouwen gescheeld en helemaal topservice geweest:)

pranger

Geweldig bedrijf, fantastische coniferen conform omschrijving op internet, juiste lengte, prima verpakt, goed advies.