Frank van Dinther

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, prima volgens afspraak geleverd, goede kwaliteit

mieke van vugt

Goede ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Zij zijn vriendelijk, correct en deskundig

A.H. Wardak

Geweldig

Helemaal top

Jan van Haaren

Alles was tot in de puntjes verzorgd

prima

erik henderson

SUPER

Beschrijf hier uw ervaring

zeer snel geleverd. prachtige kwaliteit boompjes. Ik zou dit bedrijf ZEKER aanbevelen

J.B. Blok

Mooie bomen, goede service en zeer vriendelijke chauffeur.

Top en nog eens top.

B Brand

Prima product en nette levering

Goed geregelde

Gert Mosterd

Gewoon goed zoals je kunt verwachten

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling zo geplaatst. Tussentijds wordt je op de hoogte gehouden. Levering op tijd

Victor De Wijze

Dit is de tweede keer dat ik bij u een bestelling geplaatst heb. Beide keren was de levering redelijk snel. Helaas zijn er van de eerste bestelling coniferen slechts 3 van de 8 nog in leven. Dit had... Dit is de tweede keer dat ik bij u een bestelling geplaatst heb. Beide keren was de levering redelijk snel. Helaas zijn er van de eerste bestelling coniferen slechts 3 van de 8 nog in leven. Dit had te maken met het feit dat ik ze in het begin te weinig bewaterd heb.
Ik ben daar nu bij de nieuwe levering heel scherp op.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas is een deel van de geleverde nieuwe bestelling niet juist.
Helaas is een deel van de geleverde nieuwe bestelling niet juist.
Ik had 4 Nova Zembla rhododendrons besteld, die zijn rood, maar heb daar 4 witte, met aanvankelijk roze knoppen, voor geleverd gekregen. Ik zal u foto’s sturen als u daar prijs op stelt. Helaas ben ik hierdoor wel teleurgesteld want ik wilde de kleur rood op een bepaalde plek in mijn tuin hebben.

Marco

Mooie coniferen