Bert Splinter

Vriendelijk en prettig contact

Ronald

Prima service. Snelle respons

Beschrijf hier uw ervaring

De coniferen werden netjes volgens afspraak geleverd en waren van prima kwaliteit.

B Meer

Snelle bezorging maar de toppen vd coniferen zijn heel slap en trekken (anderhalf maand later)

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle bezorging maar de toppen vd coniferen zijn heel slap en trekken nog steeds niet recht (anderhalf maand later)

Reactie Kwekerij Top & Top:

Als de toppen van de coniferen wat slap hangen kan dat meerdere oorzaken hebben. Mogelijk staan ze te droog of zijn ze in volle groei , dan is het loof ook wat slap. Dit trekt overigens in de loop... Als de toppen van de coniferen wat slap hangen kan dat meerdere oorzaken hebben. Mogelijk staan ze te droog of zijn ze in volle groei , dan is het loof ook wat slap. Dit trekt overigens in de loop an de zomer weer bij. Mochten er vragen zijn kunt ons uiteraard bellen of mailen dan kunnen we uw wellicht nog wat tips en advies gegeven.

Dhr J. N. Mali

Ben Leferink op Reinink

Top geregeld en prima kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

eerste keer en meteen goed bevallen

dick leugering

Via internet heb ik dit bedrijf gevonden en ik kan zeggen dat ik daar bijzonder blij mee ben.

Beschrijf hier uw ervaring

Op al mijn vragen een goed antwoordt gekregen waar ik wat mee kan. Mooie bomen en op de juiste lengte zoals omschreven. Bezorging was op tijd zoals afgesproken. Ik ben blij dat ik de goede keus heb... Op al mijn vragen een goed antwoordt gekregen waar ik wat mee kan. Mooie bomen en op de juiste lengte zoals omschreven. Bezorging was op tijd zoals afgesproken. Ik ben blij dat ik de goede keus heb gemaakt , want er zit heel wat kaf onder het koren !

Aj Boon

Prima in orde

Herman Wassenaar

Goede service

Top

Evelien Hol

Goede service, vriendelijk en goed geholpen.

Niels Jansen

Servicegericht