pranger

Geweldig bedrijf, fantastische coniferen conform omschrijving op internet, juiste lengte, prima verpakt, goed advies.

Els

Goede ervaring. Boompjes werden keurig afgeleverd. Ik was niet thuis, maar ze werden in de tuin gezet met een briefje in de brievenbus met instructies. De boompjes zien er goed uit, net als op het...

Arno Hendriks

Klantvriendelijk bedrijf met aandacht voor de klant. Overzichtelijk site met een goed assortiment, scherpe prijsstelling en erg schappelijke bezorgkosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Verbaasd dat de bezorging precies op mijn aangegeven voorkeur tijdstip gebeurde. Erg vriendelijke bezorger die de boompjes netjes achter het huisje neer heeft gezet.

Mooie bomen en netjes op de gevraagde dag afgeleverd

Arno Hendriks

Alles netjes op tijd geleverd door een uiterst vriendelijke bezorger.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg tevreden met de totale afhandeling. Boompjes waren in een heel mooie staat geleverd tegen schappelijke Bezorgingskosten.

Linde

Goed geleverd, extra boompje ontvangen.

Smith

Wij zijn heel tevreden over Top & Top.
Zoals afgesproken keurig en netjes optijd
de boompjes afgeleverd.

Snelle en correcte afhandeling.Producten waren in goede conditie. Levering op afgesproken dag.

Vlot geleverd.
Kwalitatief goed product,en geleverd in de correcte maat.
Wij zijn tevreden,en de chauffeur van aflevering bracht ze keurig ,waar wij ze graag wilden hebben.

Mulder

Geen snelle levering. Bel je op waar het blijft, niet echt een vriendelijke eigenaar. De bezorger was erg vriendelijk. De bomen zijn mooi. Hoge leveringskosten.