Frans Bannink

Top kwaliteit en Keurig op tijd geleverd

Komt afspraak na

Tripsmonde Bio

Coniferen besteld

Beschrijf hier uw ervaring

prima geleverd. mooi spul. het verwachte telefoontje wanneer er bezorgd zou worden, heb ik echter niet ontvangen. ik was gelukkig thuis

MHW

Fantastisch! Geweldige communicatie, zeer flexibel, prachtige coniferen!

Aanrader!

J. Speck

Telefonisch contact gehad. Heel behulpzaam.

Heel tevreden!

Meijers

Prima kwaliteit en levering

Prima kwaliteit en levering

Peter van Haaster

Het is en blijft TOP

Beschrijf hier uw ervaring

Afspraken zijn nagekomen en nette communicatie

BGHW Raemakers

Het bestellen via de website is kinderlijk eenvoudig. Goede foto’s om de keuze te vergemakkelijken

Beschrijf hier uw ervaring

Het leveren aan huis was super, uitleg gekregen over het hoe, wat waar en zo meer. Zeer behulpzame medewerker die ook nog eens de tijd voor je nam om alles goed uit te leggen. Kortom Top... Het leveren aan huis was super, uitleg gekregen over het hoe, wat waar en zo meer. Zeer behulpzame medewerker die ook nog eens de tijd voor je nam om alles goed uit te leggen. Kortom Top service!!

Fam. Raemakers

Goede kwaliteit coniferen

Albert

Vriendelijk en servicegericht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had op korte termijn coniferen nodig en moesten bezorgd worden met een niet te groot transport ivm de krappe weg. Geen probleem en op het afgesproken tijdstip bezorgd, de bezorger was zeer... Ik had op korte termijn coniferen nodig en moesten bezorgd worden met een niet te groot transport ivm de krappe weg. Geen probleem en op het afgesproken tijdstip bezorgd, de bezorger was zeer vriendelijk en de boompjes van prachtige kwaliteit.
Ik ben blij dat ik bij Kwekerij Top heb besteld!