Wilke

Het maken van een keuze online was duidelijk en de kussens die ik kreeg helemaal naar wens.

Het kan lastig zijn het goede product en dikte te kiezen. Maar de site is wat dat betreft vrij duidelijk.
En anders zijn ze per mail en telefonisch hel goed te bereiken.

Jose Brands

Prima bedrijf! Mooie kwaliteit kussens gekocht voor in de Wicker tuinstoelen. Perfect op maat!

Ja. Goede service!

Bianca

Kussens op maat laten maken. Erg tevreden.

Mooie kussens, op tijd geleverd, goed telefonisch advies gegeven

Keurig gemaakt

Nee niet echt

Duidelijke stappen tot het komen van een bestelling. En het resultaat is echt prachtig, helemaal naar wens.

Heldere informatie op de site, snelle levering en materiaal lijkt op de foto’s. Aanrader!

Marc van Hest

Prima, keurig contact met ons gezocht een geadviseerd, wat wij wilden was volgens hun niet wenselijk!
helemaal top!

Overleggen met ons als klant en aangeven dat wat wij willen niet slim is!

Makkelijke site om te bestellen.

Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Wij hebben een tuinzet met hoge rug leuningen , en werden gebeld door een meneer of de maten wel goed waren en of ik gedacht had aan de 5 cm hoge zit kussen . Ik had er aan gedacht en vond het toch fijn dat er opgelet werd .

maartje holscher

fijn dat je wat staaltjes kan opvragen, snelle reactie per mail op mijn vraag

Rijniers

Na een bestelling hebben gedaan kregen we een dag later een telefoontje met de mededeling dat de bies niet in de zelfde stof kon. Met een duidelijke uitleg en een goed advies qua alternatief kregen... Na een bestelling hebben gedaan kregen we een dag later een telefoontje met de mededeling dat de bies niet in de zelfde stof kon. Met een duidelijke uitleg en een goed advies qua alternatief kregen we een nieuwe bevestiging. na zo'n kleine 3 weken kregen we de kussens binnen. De stof is boven onze verwachting en idd is de kleur bies met deze stof zelfs chique te noemen.

Service is top.