Prima service

Duidelijke instructies en uitleg

Anja

Mijn ervaring is matig. De kussens zijn goed, maar de kleur klopte niet. Ik had de bevestiging weliswaar zelf niet goed gecontroleerd maar de verkoper bleek achteraf niet bereid om een gezamenlijke... Mijn ervaring is matig. De kussens zijn goed, maar de kleur klopte niet. Ik had de bevestiging weliswaar zelf niet goed gecontroleerd maar de verkoper bleek achteraf niet bereid om een gezamenlijke oplossing te zoeken. Ik vond de verkoper klantonvriendelijk.

??

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Beste mevrouw, ik had uw reactie verwacht. U heeft zelf de kleur gekozen en 4 keer niet nagekeken. U ziet wat u heeft gekozen n.l. op het scherm staan, u krijgt daar direct een bevestiging van via... Beste mevrouw, ik had uw reactie verwacht. U heeft zelf de kleur gekozen en 4 keer niet nagekeken. U ziet wat u heeft gekozen n.l. op het scherm staan, u krijgt daar direct een bevestiging van via de mail, daarna krijgt u nog eens een bevestiging met de week van levering erin vermeld en daarna krijgt u een factuur via de mail. Hoe moeten wij het nog beter doen. U heeft mij kenbaar gemaakt dat onze website fouten maakt wat onmogelijk is. Ik betreur dat u ontevreden bent met de kleur maar u moet het toch echt bij u zelf zoeken. U heeft werkelijk niets gecontroleerd om eventuele fouten uwerzijds nog door ons te laten herstellen.

Wilke

Het maken van een keuze online was duidelijk en de kussens die ik kreeg helemaal naar wens.

Het kan lastig zijn het goede product en dikte te kiezen. Maar de site is wat dat betreft vrij duidelijk.
En anders zijn ze per mail en telefonisch hel goed te bereiken.

Jose Brands

Prima bedrijf! Mooie kwaliteit kussens gekocht voor in de Wicker tuinstoelen. Perfect op maat!

Ja. Goede service!

Bianca

Kussens op maat laten maken. Erg tevreden.

Mooie kussens, op tijd geleverd, goed telefonisch advies gegeven

Keurig gemaakt

Nee niet echt

Duidelijke stappen tot het komen van een bestelling. En het resultaat is echt prachtig, helemaal naar wens.

Heldere informatie op de site, snelle levering en materiaal lijkt op de foto’s. Aanrader!

marc van Hest

Prima, keurig contact met ons gezocht een geadviseerd, wat wij wilden was volgens hun niet wenselijk!
helemaal top!

Overleggen met ons als klant en aangeven dat wat wij willen niet slim is!

Makkelijke site om te bestellen.

Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Wij hebben een tuinzet met hoge rug leuningen , en werden gebeld door een meneer of de maten wel goed waren en of ik gedacht had aan de 5 cm hoge zit kussen . Ik had er aan gedacht en vond het toch fijn dat er opgelet werd .