Blom

Kleur van de kussens komt niet overeen met de kleur op de site. De kleur is in het echt feller.
Op aanraden van kussensopmaat de kussens 10 cm dikte genomen. Liever toch een dikker plofkussen gehad.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat de kleur is tegen gevallen maar wij geven op 2 plaatsen in onze website aan dat op voorhand stalen aanvragen sterk aan te bevelen is daar uw schermkleuren Computer afwijken van de... Jammer dat de kleur is tegen gevallen maar wij geven op 2 plaatsen in onze website aan dat op voorhand stalen aanvragen sterk aan te bevelen is daar uw schermkleuren Computer afwijken van de werkelijke kleuren. De aanbeveling dikte van uw rug plofkussen was juist in mijn beleving daar u anders weinig zitruimte zou hebben.

Michael Schijns

Prima en snelle levering

Gebeld worden omdat we 1 van de 8 kussens verkeerd hadden besteld.

H van der Haar

Hoi We hadden nog nooit zo iets via internet besteld.
Nu was het gelukkig positief uitgevallen.
Top en snel
Mooie kussens.

Goed contact met de klant.

Niko

Kussens op maat besteld voor buiten, enkel hoes zonder vulling. Snelle levering, de hoezen zijn van goede kwaliteit, mooie stevige stof, en de maat was perfect. Onze tuinzetel is weer nieuw. Heel... Kussens op maat besteld voor buiten, enkel hoes zonder vulling. Snelle levering, de hoezen zijn van goede kwaliteit, mooie stevige stof, en de maat was perfect. Onze tuinzetel is weer nieuw. Heel tevreden !

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke informatie over de stoffen en vormen, mogelijkheid om een staal te ontvangen.

Snelle en correcte leveringen.

Dhr. Boessen

Kussens passen perfect, goed materiaal.

Marianne

De bestelling was super mooi en de levering ook prima

Communicatie zeer goed

Netjes, correct, op tijd

Ziet er super netjes uit!

Alex Link

Goed geholpen, met deskundig advies

Klantgerichtheid staat erg op de voorgrond