Desiree Martens

Al twee keer een mooi zitkussen op maat besteld voor een zelfgemaakte bank bij de eettafel en een bankje in de hal. We zijn zeer tevreden over de producten en de service! Bedankt kussensopmaat.nl!!

- Fijne gebruiksvriendelijke website,
- heel veel keuze,
- snelle en prettige communicatie,
- snelle levering,
- goede kwaliteit,
- fijn dat je gratis proefstalen...
- Fijne gebruiksvriendelijke website,
- heel veel keuze,
- snelle en prettige communicatie,
- snelle levering,
- goede kwaliteit,
- fijn dat je gratis proefstalen kunt aanvragen.

Hele goede ervaring. snellere levering dan verwacht en de kussens zien er goed uit en liggen perfect.

snelle levering

Mooie kussens, prima service

Duidelijke meetinstructies op de website, mooie kussens, telefonisch goed bereikbaar

Marian Nijsse

Prima, alles snel afgehandeld.

mettina

Prima website makkelijk de juiste maten opgeven, keuzes uit verschillende stoffen en dikten
Snelle levering, goede ervaring met dit bedrijf

duidelijke website met juiste informatie

Henny

Zonder ook maar iets te hebben gezien hebben wij de kussens besteld, wel nog even een tekening van onze bank erbij gedaan. We kregen een mail terug dat we een paar dingen over het hoofd hadden... Zonder ook maar iets te hebben gezien hebben wij de kussens besteld, wel nog even een tekening van onze bank erbij gedaan. We kregen een mail terug dat we een paar dingen over het hoofd hadden gezien met twee offertes. De één was euro goedkoper de andere kwam wel iets bij. Deze hebben we dan ook gekozen vanwege het onderbouwende advies. snelle levering en het resultaat mag er zijn. Wij zijn zeer tevreden met deze mooie netjes afgewerkte kussens. Post.nl bracht een dag later dan hun planning de kussens en ook nog bij nummer 13 in plaats van 3, even naar de opticien want het adres was goed.

Ik vond het fijn dat ze zelf ook nog even mee dachten en niet zomaar de bestelde kussen gingen maken.

Helaas werden de kussens veel te dik en met verkeerde vulling geleverd. Dit werd keurig opgelost na contact hierover opgenomen te hebben, met een week hadden we uiteindelijk nieuwe (passende)... Helaas werden de kussens veel te dik en met verkeerde vulling geleverd. Dit werd keurig opgelost na contact hierover opgenomen te hebben, met een week hadden we uiteindelijk nieuwe (passende) binnenkussens. Hopelijk worden de verkeerde kussens snel opgehaald.

De bereikbaarheid is heel goed en er wordt steeds zeer snel gereageerd.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Naar mijn mening hebben wij uw terechte klacht snel weer opgelost, maar u wilde de door u opgegeven maten daarna nog eens door ons laten wijzigen op onze kosten en dat gaan wij natuurlijk niet doen.... Naar mijn mening hebben wij uw terechte klacht snel weer opgelost, maar u wilde de door u opgegeven maten daarna nog eens door ons laten wijzigen op onze kosten en dat gaan wij natuurlijk niet doen. Bij u waren de binnenkussens te dik afgeleverd maar de maten van uw hoezen waren correct. Was beter geweest op voorhand contact met ons te zoeken en dan had u waarschijnlijk datgene gehad wat u uiteindelijk had willen hebben.

Myke Jansen

Geen probleem met het bestellen, ben op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en het was ook mooi op tijd binnen. Kussens waren helemaal volgens verwachting. Mooie kwaliteit.

Correcte levering volgens afspraak

heeft alles naar wens gemaakt