Viviane

De kussens die we lieten maken hebben de juiste afmetingen zoals we doorgegeven hadden
ze passen goed in onze lounge bank en mooi afgewerkt

Simone Lelieveld

Snelle terug koppeling via de mail van alle stappen.

Freek Roovers

Zeer fijn en professioneel bedrijf. Goede service en makkelijk bereikbaar, staan open voor vragen en of eventuele aanpassingen. Het product op maat laten maken, is van uitstekende kwaliteit en ziet...

- Service
- Kwaliteit
- Professioneel

meedenken

We hebben een kussen voor onze erkerbank gekocht bij kussensopmaatkopen.nl. Eenvoudig online stappenplan en het resultaat is top.

Makkelijk online proces.

Makkelijk te bestellen, duidelijke communicatie en goed resultaat.

Communicatie en bestelgemak.

Dick Drenth

Geweldige goede web-site. Makkelijk te bestellen. Als je een fout maakt bij het bestellen wordt je gebeld en uiterst correct geholpen levering ook prima. Niets dan goed over deze firma.

Klantvriendelijkheid.

Het was eenvoudig een keuze te maken uit het grote aanbod. De site is uitnodigend.
Nadat ik de mal had opgestuurd, verwachtte ik een berichtje te krijgen. Dat is niet gebeurd.
De...

De website en het geleverde product

De website is prima. Uitnodigend. Er is veel keuze en het is eenvoudig om je bestelling te plaatsen.
Ik had verwacht na het insturen van de mal, een berichtje te ontvangen. Dat is niet...

De website en het afgeleverde product.

Jan Boer

Uitstekend

Goede website alles mooi duidelijk uitgelegd en prima feedback nadat de bestelling gedaan is.