Op zich goed. Ben op de site alleen misleid door mijn gemis aan kennis van de kwaliteit (hard/zacht van de polyether vulling.

correctie is snel en goed uitgevoerd.

Remco

Goede ervaring. Leveren snel en communiceren goed via mail om je op de hoogte te houden.

Snel en accuraat handelen van deze mensen. Top

Iris

Prima kussens. De meetinstructie voor plofkussens is niet heel duidelijk, waardoor ik uiteindelijk iets te grote kussens heb ontvangen. Ook de planning voor levering verliep wat onhandig. Het kostte... Prima kussens. De meetinstructie voor plofkussens is niet heel duidelijk, waardoor ik uiteindelijk iets te grote kussens heb ontvangen. Ook de planning voor levering verliep wat onhandig. Het kostte veel moeite om ze na m’n vakantie geleverd te krijgen. Maar de kwaliteit Van de kussens is prima.

Kwaliteit

Alles volgens afspraak

Goed e feed back

Heel plezierig!

alles klopt: maten, materiaal en aflevering

Burger club bv

Super

Eenvoudig bestel programma op website

Stephany Van Minde

Enigszins tevreden met mijn kussen op maat. Enkel heeft het kussen wel vegen/strepen in de stof zitten. Wegens de levertijd geen behoefte om wederom op een nieuw kussen te wachten.

Ellen Bakker

Onze ervaring is positief. Er werd naar aanleiding van onze bestelling contact opgenomen om onze bestelling door te spreken en aan te passen. Levering was ook prima en volgens afspraak.

De moeite nemen om ons te wijzen op verbeterpunten en aanpassingen van de bestelling. Het leverde ons een besparing op. Het bedrag hadden we binnen no time terug op de rekening.

Niekus

Wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden de mensen belde ons op over de maten die wij door gegeven hadden dat dat beter was om dit anders op te lossen en ook qua vulling we kregen hierdoor geld... Wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden de mensen belde ons op over de maten die wij door gegeven hadden dat dat beter was om dit anders op te lossen en ook qua vulling we kregen hierdoor geld terug en stond de volgende dag gelijk op de rekening ! En het resultaat is super echt een aanrader!!

Zie hierboven

Perfecte website, snelle levering.
Helaas zijn de kussens zonder er voor te tekenen in de voortuin gezet. Hierop zou ik zeker de vervoerder aanspreken.

Website