Goede service! Er is nagebeld omdat ik een fout had gemaakt. Dit bedrijf heeft de fout uit zichzelf ontdekt en navraag gedaan. Dit geeft aan dat Kussenopmaatkopen.nl netjes en zorgvuldig te werk gaat.

Goede e4varing, wilden eerst dunnere kussens maar ons werd geadviseerd op de wat dikker te doen, aangezien anders de hoezen zouden gaan lubberen.

Zie boven

De kussens zijn goed gemaakt, volgens de bestelling die ik doorgaf. De leveringstermijn was een beetje onduidelijk. Er werd mij de maandagochtend om 7u een mail gestuurd dat de levering die middag... De kussens zijn goed gemaakt, volgens de bestelling die ik doorgaf. De leveringstermijn was een beetje onduidelijk. Er werd mij de maandagochtend om 7u een mail gestuurd dat de levering die middag zou gebeuren. Ik heb die mail niet tijdig gezien, heel toevallig was mijn man even in huis over de middag toen er geleverd werd.
De info op de website vond ik niet altijd even duidelijk. vooral over de vulling van de kussens, ik vond het moeilijk om te kiezen op basis van de info op de website. De uitleg op de website van een concurrent was helderder, maar de prijs bij kussensopmaatkopen was beter.

flexibel: ik wou nog iets wijzigen aan de bestelling die ik online doorgaf en dat werd vlot en correct opgevolgd

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Naar mijn mening is de informatie over onze schuim en plof vullingen zeer uitgebreid en duidelijk te vinden onder elke informatieknop maar waarschijnlijk heeft u deze niet aangeklikt.

Levering duurde langer dan aangegeven ook als je Koningsdag en 2e paasdag meerekende.
Een telefoontje leerde ons dat men ons was vergeten te bellen, waarvoor wij excuus kregen.
Het bleek...
Het bleek dat de stof op was, iets wat kan gebeuren.
Alleen waren de rug kussens al wel klaar maar ws de stof op bij de producent die de zitkussens moest maken.
Tip: Als je een order inzit controleer dan op beide plekken of de bestelde stof aanwezig is.
Tip 2: Wees duidelijk over leverdagen en maak betere afspraken met de bode dienst.
In de orderbevestiging stond levering op woensdag of zaterdag, iets wat ons prima uit zou komen.
Op woensdagmiddag laat ontvingen wij een mail waarin stond dat de levering op donderdag zou zijn??
Donderdagmorgen lazen we dat de levering in de avond zou zijn, niets aan de hand zou je denken.
Alleen kwam de bode dienst uren eerder dan aangegeven, gelukkig kwam er net iemand thuis op dat moment.

Omdat de stof niet aanwezig was kregen wij een beter alternatief aangeboden. De levering van de bestelde stof kon mogelijk nog wel even duren.
Voor het aangeboden alternatief werden eerst nog...
Voor het aangeboden alternatief werden eerst nog stalen naar ons verzonden om zo te laten zien dat de kleuren van beide stofsoorten gelijk waren aan elkaar.
De geleverde kussen zien er goed uit en zitten uitstekend.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat het qua. transport niet goed is begrepen. Elke Woensdag en Vrijdag wordt verzonden en komt de dag daarop bij de klanten binnen en dat is ook gebeurd. Daarbij geeft de expediteur een... Jammer dat het qua. transport niet goed is begrepen. Elke Woensdag en Vrijdag wordt verzonden en komt de dag daarop bij de klanten binnen en dat is ook gebeurd. Daarbij geeft de expediteur een dagdeel aan en kan nooit op een tijd worden afgesproken.

Alles was in orde zoals wij gevraagd hadden

van der Voorn

Ben zeer tevreden

Top kwaliteit, snelle levering!

Bedrijf doet aan uw verwachtingen.

Fijn bedrijf, duidelijk en met een kwalitatief goed product.

Goede afwerking
Goede kwaliteit

Rita

Onze ervaring is heel goed. Binnen twee weken hadden wij de kussens. Goede kwaliteit.

Vlotte afhandeling

Ik heb loungebank zitkussens besteld. De site was heel duidelijk. Makkelijk om de maten in te voeren, genoeg keuze in stoffen en kleur. Goede prijs en redelijk snelle levering. Ik ben heel blij met... Ik heb loungebank zitkussens besteld. De site was heel duidelijk. Makkelijk om de maten in te voeren, genoeg keuze in stoffen en kleur. Goede prijs en redelijk snelle levering. Ik ben heel blij met de kussens. Ze staan mooi en zitten heerlijk!

- Stappenplan op de site om te bestellen
- Goede prijs/kwaliteit
- Snelle levering