Rob Edelman

Wat een prachtig schilderij! Er zijn heel blij met het “Afrikaanse dorp”. Het duurde wel even voordat ie er was, maar het resultaat mag er zijn en de communicatie tussendoor was adequaat en prettig!

Kwaliteit van het schilderij is echt top

Zelf tussendoor communiceren over de verwachte levertijd

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Rob,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Omdat wij onze olieverfschilderijen in opdracht laten schilderen door een erkende kunstschilder kan het zijn dat de levering een paar dagen langer duurt. Dit heeft vooral te maken met het drogen van de olieverf en omdat wij beschadigingen willen voorkomen.

JP

Gerard van der Heijden

Ben in Eindhoven wezen kijken. Niet al te veel te zien Toen 2 schilderijen online besteld. Alles perfect gegaan.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Gerard,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

In onze galerie te Eindhoven laten wij uiteenlopende stijlen zien, u begrijpt natuurlijk dat wij hier niet alle 1600 olieverfschilderijen die op onze website staan op voorraad hebben.

JP

Rob van wunnik

Na een keuze te hebben gemaakt, besteld en heel snel geleverd

Henk

Van begin tot eind is contact prettig verlopen. Niks moet, alles mag mentaliteit. Staat product je niet aan dan breng te het toch terug.

Vriendelijk en open contact. Goede uitleg. Korte lijnen bij bestelling van product.

Voortgang van bestelling vaker aan klant communiceren.

Het duurde wel een paar weken langer , dan vantevoren was gemeld . Werd vriendelijk te woord gestaan , met uitleg over de vertraging, bij ons telefoongesprek.
Het schilderij " naakte...

Misschien wat beter communiceren met de klanten , bij vertraging.

Ben Kok

Kwalitatief erg mooi afgewerkt schilderij.
Goede tussentijdse communicatie.
product netjes en goed verpakt afgeleverd.

Mooi eindproduct.

Zeer tevreden klant

Een heel mooi schilderij speciaal voor ons gemaakt, super! En betaalbaar

Leuke persoonlijke hulp bij ‘t uitzoeken.

De afwikkeling was wat onduidelijk; wel of niet bezorgen. Cash betalen vind ik ook niet handig, misschien een mobiel pinautomaat aanschaffen.

Anneke Paardekooper

Na tel. contact “op de gok “ schilderij besteld, met garantie dat als we het niet mooi vonden we het mochten retourneren.
Was niet nodig. Schilderij voldoet aan alle wensen!! Past perfect bij...

Er wordt uitgegaan van levertijd van 10 tot 15 werkdagen. Werd twee weken later.
Geeft niets, MAAR LAAT DAT EVEN WETEN. Een telefoontje is zo gedaan en geeft zekerheid voor de klant

Loman

Schilderij is prima, duurde langer dan werd aangekondigd. Heeft blijkbaar te maken met de kwaliteit van het schilderwerk.

Snel aan de telefoon, nette uitleg op de vraag.

Haal het aantal dagen van de website. Lees dat het bijna nooit wordt gehaald.
Mail naar de klant als het later wordt dan de afgesproken tijd.

Vincent Zaalmink

Uiterst vriendelijk aan de telefoon. De site was erg gemakkelijk en overzichtelijk.

Nadat de bestelling binnen was werd er gebeld. Dat waardeer ik enorm.

Nee heb geen tips of verbeterpunten.