F.G. Trompper

De aflevering duurde langer dan op de website werd vermeld. Achteraf bleek dat weekje langer wachten het product zeer ten goede te zijn gekomen. Een perfect schilderij keurig opgespannen.

Het stevige raamwerk waarop het schilderij was opgespannen.

Informeren als de aflevering langer duurt dan op het web gesteld.

Angelo Hiraldo Vos

Schilderij zijn we zeer content mee. Levering heeft wel 3 tot 4 weken langer op zich gewacht dan afgesproken en op zich is dat niet erg maar laat het even weten. Daarnaast bij het maken van de...

Mooi product, kwalitatief en keurig volgens afspraak

Communicatie naar klanten!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Hallo Angelo,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het olieverf schilderij.

Wij werken met een 70 tal kunstschilders uit binnen en buitenland en de communicatie loopt niet altijd zoals gewenst!

Wij streven ernaar om iedere klant te informeren over de verloop van de order.

Kunstvoorinhuis

In telefonisch overleg met Jiffrin uiteindelijk gekozen voor prachtig schilderij. Communicatie per email was duidelijk en plezierig

Ze doen wat ze zeggen

Jack. R

Alleen maar goede ervaringen met kunstvoorinhuis.nl. Nu weer een prachtig schilderij gekregen, Abstracte Leeuw, echt heel mooi.

Krijg het schilderij zoals het moet zijn,mooier dan op de site.

Nee, alles goed zoals het nu gaat

Mirjam

Ik ben heel blij met mijn schilderij! Best spannend om een schilderij vanaf de site te bestellen, maar het is helemaal naar wens in het echt. Ook prettig geholpen door de heren bij een bezoekje aan...

Heel handig om het schilderij op het gewenste formaat te kunnen bestellen.

Tom

Kunstvoorinhuis.nl is een zeer betrouwbare partner als je op zoek bent naar een op maat gemaakt schilderij met elke gewenste opdruk.

- Zeer snelle communicatie
- Afspraken worden keurig nagekomen
- Elke gewenste opdruk mogelijk (en zeer veel keuze in voorgedrukte doeken!)
- Keurige en goede levering
- Prijs-kwaliteit verhouding prima

Nee, zo doorgaan!

Christiaan Smits

Prettige samenwerking, correcte en snelle informatie. Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Ik zal zeker nog schilderijen bij kunstvoorinhuis kopen en deze firma ook bij anderen aanbevelen.

Hebben maatwerk geleverd.

Ga zo verder.

Yvonne valk

Goed overleg en contact

Netjes, we werden goed behandeld en ze gaven duidelijke info.

Alles gaat zoals jij het wil. Je kan de maten uitzoeken en ze komen hun afspraken na. Mailcontact verliep goed .

Fijn als er een grotere galerie zou zijn om alles live te bekijken.

Jack. R.

Heel goede ervaring , prachtig schilderij gekregen

Ik werd op de hoogte gehouden hoe lang het ging duren,en ik kreeg een foto gemaild hoe het schilderij er uit zag toen het klaar was.

Nee, alles goed zoals het is.