Dilia van der Want

Vriendelijke medewerkers en bestelling keurig afgeleverd.
Schilderij was ook in het ‘echt’ super mooi.

Zie hierboven

Geen.

Van den Broek , M

Zeer tevreden !! Goed en regelmatig kontakt mbt bestelling .Tevreden klant !

Ruime keuze , schilderij was exact hetzelfde als van de afbeelding op de website .

In ons geval lange wachttijd door levering via DHL naar Belgie .Tussen verzendtijdstip en levering zaten 10 dagen ...

Mijn ervaring met uw web site maakt mij elke dag nieuwsgierig voor een nieuwe aankoop.

Een zeer gevarieerde web site.

Misschien iets met de prijs.

Ed Verschoor

Bestelde schilderij werd op tijd geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen.

Kan zo opgehangen worden , heeft geen lijst nodig.

Iets dikkere (olie)) verf zou ik persoonlijk op prijs stellen.

Staal

Na bestelling van het schilderij , heeft helemaal aan onze verwachting voldaan.
Wij er zeer content mee zoals dit geleverd is.
Als wij weer weer een ander schilderij willen kopen , dan...
Na bestelling van het schilderij , heeft helemaal aan onze verwachting voldaan.
Wij er zeer content mee zoals dit geleverd is.
Als wij weer weer een ander schilderij willen kopen , dan koop ik deze zeker bij kunst voor in huis.
Kortom wij zijn er tevreden over.

Men geeft duidelijke info.

De levertijd even langer geduurd dan omschreven op de website, maar het resultaat van het schilderij
mag er zijn.

Michael

Wij zijn onlangs verhuisd en waren op zoek naar een olieverf schilderij van een flinke afmeting 90x120. Via internet bij kunstvoorinhuis terecht gekomen. Goede site waar je heel veel mogelijkheden... Wij zijn onlangs verhuisd en waren op zoek naar een olieverf schilderij van een flinke afmeting 90x120. Via internet bij kunstvoorinhuis terecht gekomen. Goede site waar je heel veel mogelijkheden ziet. Omdat ik het bedrijf niet kende, heb ik forum geraadpleegd. Daar stonden aantal verhalen die in beginsel niet zo positief waren, maar uiteindelijk hele positieve berichten. Heb toen besloten te bellen. Werd vriendelijk te woord gestaan met uitleg. Wij hebben vervolgens het door ons gewenste schilderij besteld en betaald. Op site stond dat het zo’n 21 werkdagen zou duren, maar in ons geval werden dat 10 weken! Nu is het ook een groot schilderij waarbij je te maken hebt met lange droogtijd. Het zou goed zijn om klanten regelmatig te informeren wat de status is. Dan hoef je als klant niet af en toe te bellen wat stand van zaken is. Maar als ik belde wed mij gevraagd mail te sturen waarop ik zelfde dag nog reactie op ontving met status. Uiteindelijk was schilderij klaar en is het met DHL naar ons verstuurd. Dat verliep uitstekend. Inmiddels hangt het schilderij bij ons aan de muur. Het is prachtig en zelfs nog mooier in het echt dan de afbeelding op internet. Wij zijn dan ook dik tevreden!!

Snelle reactie op mijn vragen

Klanten op de hoogte houden van status

Inmiddels twee schilderijen via kunst voor in huis laten maken en beiden zijn volledig naar wens. Prima communicatie over aankoop, richting eindresultaat een foto zodat je eventuele opmerkingen kan... Inmiddels twee schilderijen via kunst voor in huis laten maken en beiden zijn volledig naar wens. Prima communicatie over aankoop, richting eindresultaat een foto zodat je eventuele opmerkingen kan maken welke worden verwerkt in het schilderij en keurige levering.

Goed. Levering is keurig geleverd, duurde iets langer dan verwacht.

Warm welkom en zeer goede service.

Aangenaam sfeer en personeel.

Niks.