Anny Runderkamp

Vandaag ons schilderij binnen gekregen, echt net zo mooi als op de site, prachtig. Had vorige week gebeld over de levertijd en vandaag werd het per koerier bezorgd , ben er heel blij mee.

We werden gebeld dat het schilderij klaar was en de dag erna werd het al geleverd , zeer netjes ingepakt.

Misschien contact opnemen met de klant als jullie merken dat de levertijd uit gaat lopen. Dit is beslist geen min-punt, maar eerder een tip. Je bent altijd nieuwsgierig naar wat je besteld hebt en... Misschien contact opnemen met de klant als jullie merken dat de levertijd uit gaat lopen. Dit is beslist geen min-punt, maar eerder een tip. Je bent altijd nieuwsgierig naar wat je besteld hebt en dat maakt ongeduldig.

Jean Marie Nijssen

Tweede maal een schilderij besteld. Zeer tevreden, mooi geschilderd. Levertijd is beduidend langer dan aangegeven, is daarom geen negatief punt. Prijs kwaliteit is prima. Geen enkel negatief punt.... Tweede maal een schilderij besteld. Zeer tevreden, mooi geschilderd. Levertijd is beduidend langer dan aangegeven, is daarom geen negatief punt. Prijs kwaliteit is prima. Geen enkel negatief punt. Top!!! Jean Marie Nijssen

Christiaan Smits

Mooie schilderijen, zeker voor die prijs.

Mooie schilderijen. Zeer scherpe prijzen.

Levertijd duurt langer dan ze aangeven. Het is echter de moeite om wat langer te wachten. Men zou de klanten hiervan wel moeten verwittigen.

maria renses

B en erg tevreden nadat ik vorig jaar een schilderij gekocht heb,inmiddels mijn tweede besteld.

goede levering en de service achteraf

iets vriendelijke voor d e telefoon mischien?

A. Speksnijder

Ervaring is goed, er is veel mogelijk in overleg

korte lijntjes in communiceren

alert zijn wanneer bestelling later wordt geleverd, dit melden aan de klant

Het is mijn tweede schilderij dat ik heb besteld en ik ben wederom zeer tevreden.
Mijn ervaring is dat als je ze belt met een vraag nemen ze dit serieus en komen meteen met een antwoord of oplossing.

Bij dit laatste schilderij duurde het langer dan verwacht en al die tijd kreeg ik geen e-mail of berichtje. Na 9 weken heb ik een
e-mail gestuurd en meteen kreeg ik reactie dat het z.s.m....
e-mail gestuurd en meteen kreeg ik reactie dat het z.s.m. bezorgd zou worden.

E Colonna

Schilderij zelf is mooi, ben tevreden. Er werd niet gecommuniceerd over alle vertragingen, moest er zelf achteraan. Na tel contact werd gevraagd of ik het afgesprokene kon bevestigen via email.... Schilderij zelf is mooi, ben tevreden. Er werd niet gecommuniceerd over alle vertragingen, moest er zelf achteraan. Na tel contact werd gevraagd of ik het afgesprokene kon bevestigen via email. Lijkt me taak van t bedrijf niet?!

Prijs is redelijk

Communicatie, klantgerichtheid

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Elise,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Elise,
Bedankt voor uw reactie!
Door ziekte van personeel en omdat ik met andere klanten bezig was heb ik u gevraagd om mij een mail te sturen! Wij zijn een klein bedrijf dat prachtige olieverf schilderijen levert en wij doen er alles aan om de prijs zo laag mogelijk te houden en de service hoog.
Met vriendelijke groeten,
Kunstvoorinhuis

Evo47

Op zoek naar een aansprekend kunstwerk kwamen wij terecht bij Kunstvoorinhuis. Het aanbod bleek enorm en kwalitatief hoog. De levertijd van het schilderij van onze keuze was acceptabel en werd waar... Op zoek naar een aansprekend kunstwerk kwamen wij terecht bij Kunstvoorinhuis. Het aanbod bleek enorm en kwalitatief hoog. De levertijd van het schilderij van onze keuze was acceptabel en werd waar gemaakt. Toen bij levering bleek dat er iets mis was met het schilderij werd het zonder moeilijkdoenerij teruggenomen. De vervolgens geleverde tweede versie was tiptop in orde, en we vonden hem zelfs nog mooier dan de eerste.

Keuzemogelijkheden, garantie en service

Marion

Heel erg tevreden, prachtig schilderij geworden en netjes thuis bezorgd

Klantvriendelijk