Rob

Onze ervaring is prima met dit bedrijf, we hebben de shop bezocht

deskundig en klantgericht

Misschien de galerie een wat mooiere uitstraling geven

Ronald

Bestelling 19 november, na 4 weken contact gezocht wanneer er geleverd zou worden, vermits we aangegeven hadden dat het een kerstcadeau was kregen we als antwoord dat ze nog maar een paar dagen over... Bestelling 19 november, na 4 weken contact gezocht wanneer er geleverd zou worden, vermits we aangegeven hadden dat het een kerstcadeau was kregen we als antwoord dat ze nog maar een paar dagen over tijd waren en dat de schilder nog een wijziging had moeten doen. Maar hij zou het begin de daaropvolgende week verzenden. Dit werd uiteindelijk vrijdag ( in Nederland misschien begin van de week maar bij ons is dat maandag ) toen kregen we het antwoord dat ze het 24 december persoonlijk zouden komen afgeven... wat uiteindelijk niet gebeurde.
Daarna mail dat het tussen Kerst en Nieuwjaar zeker zou geleverd worden.
Weer mail gekregen dat het maandag 30 of ten laatste dinsdag 31 zou geleverd worden... en je raad het al na 6 weken nog steeds geen schilderij geleverd. Blijkbaar een steeds wederkerend probleem zoals je kan lezen in de meeste reviews.

Levertijd nakomen , smoesjes achterwege laten en duidelijke en eerlijke communicatie met de klant.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte Ronald Dyckmans,
Fijn om te horen dat u het schilderij mooi vond!
Geachte Ronald Dyckmans,
Fijn om te horen dat u het schilderij mooi vond!
Wij hebben een speciale schilderijen bezorg service van Nederland naar de Mechelsesteenweg in Lier gestuurd! De bezorger heeft 4 keer gebeld en ingesproken en geen reactie van u ontvangen.
Zoals ik u reeds meerdere malen geschreven heb, leveren wij "handwerk" en indien het schilderij niet goed droog is leveren wij niet uit! Dit communiceren wij duidelijk en daarom heb ik speciaal voor u tussen kerst en nieuw deze zeer kostbare bezorger ingeschakeld.
Mocht u een keer in de buurt van Best zijn, kom dan even binnen in onze galerie dan heb ik een leuke verassing voor u en een lekker kopje koffie!
Kunstvoorinhuis.nl

Nepbedrijf ?

Klanten niet voorliegen

Mooie schilderijen voor een zeer scherpe prijs. Schilderij is zeker wat wij verwachten!

Echt Handwerk

Willem

Schilderij besteld en volledig naar wens geleverd

Ondanks handwerk snel geleverd

F.G. Trompper

Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog... Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog laten uitvoeren/

Goed benaderbaar, volgens afspraak uitgevoerd.

geen.

G.M.M. van Bavel

Uitgebreide collectie met mooie schilderijen, vriendelijke medewerkers. Ik kreeg meteen een reactie op mijn mails.
Tussen bestelling en levering hoor je niets als je zelf niks vraagt.

Als de bestelling geleverd kan gaan worden doen ze hun best om contact met je te krijgen om een afspraak voor datum van levering te maken.

Je krijgt het gevoel dat als je eerder van je laat horen, je het bestelde eerder krijgt, dan wanneer je niets van je laat horen.

Van der Zwol

Leuke gallerie met veel voorbeelden, zelf een schilderij laten maken door hun kunstenaar en zeer tevreden over het resultaat!!

Goede uitleg en feedback op mijn opmerkingen

freddy

Goede info,snelle respons,vriendelijk onthaal,correcte afhandeling.Een leuke ervaring die voor herhaling vatbaar is

De veelzijdigheid van de producten.Alles is mogelijk

Wachttijd was iets langer dan voorzien.Is op zich geen probleem,maar iets sneller en meerdere malen opvolgingsinfo doorspelen naar de klant.

Mooie schilderijen en in het echt mooier dan op de site

Je kunt hier ieder gewenst formaat bestellen