Elly de Meij

Veelzijdig

De informatie op de site is helder en duidelijk.
Het bestellen verloopt goed.
Heel mooi afgewerkt, kwalitatief prima.

Verbeterpunt:
De levertijd was ruim, tussen de 6 en 8 weken. Toen de 8 weken verstreken waren heb ik, via de mail, contact gezocht.
Eigenlijk was het anders geweest als jullie mij hierover op de hoogte gesteld hadden.
Een dag later was mijn mail beantwoord. Top!
Tip:
Ik zou het leuk hebben gevonden als er een persoonlijke noot van de schilder bij had gezeten.

Voldoet aan verwachtingen

Op de hoogte houden van te verwachten levertijd, liever een langere levertijd die waar te maken is dan een korte levertijd aangeven en dit niet (altijd) waar kunnen maken. Mijn inziens is een echt korte levertijd geen criterium om tot aanschaf aan te gaan.

Jack

Zoals altijd weer een prachtig schilderij gekregen

Hele mooie lijst erom

B. Brouwer

We hebben een prachtig schilderij gekocht . gekozen uit 2 bestaande van de site. Na telefonisch contact te hebben gehad of Dit mogelijk was. Erg goed te woord gestaan met duidelijk uitleg..

Duidelijkheid. Snelheid.

Wesley meijer

De schilderijen die wij hebben besteld zijn nog mooier dan we hadden gedacht.

Schilderijen zijn top
Makkelijk op te hangen

Klaas

Ik kwam via Google op de website terecht, op zoek naar "iets" om een lege muur te decoreren.
Vanaf dat moment zijn mijn ervaringen goed. Een "knop" werkte niet, maar op een mail daarover...

Snelle reactie op vragen per email.

De website aanpassen op die punten die (nog) niet helemaal goed werken. Ben een aantal schilderijen tegen gekomen waarbij de "knop" om te bestellen of meer info niet werkte.

RA van Dam

In 2015 gebeld voor de mogelijkheid om een cadeaubon te maken voor een schilderij in ons nieuw te bouwen huis. Een mooie bon met persoonlijke tekst ontvangen en aan mijn partner cadeau gedaan. Na...

Goed berijkbaar , een goede en persoonlijke communicatie .

Misschien de cadeaubon promoten. Werd door mijn omgeving als erg leuk en origineel ervaren.

Har van Dreumel

Zeer duidelijk en goede uitleg

Goede indeling van de pagina's en mooie site duidelijke foto's

Helemaal geen ziet er perfect uit TOP

Het resultaat is werkelijk super!
Netjes geleverd, binnen afgesproken tijd

Geleverd conform opdracht/afspraak

Annie

Wederom weer heel tevreden met onze 2e aankoop.
Het is een aanwinst voor de muur!

Heel veel keus en niet goed geld terug!