Prima product en prima service. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was en wanneer levering zou plaats vinden.

Informatievoorziening over verloop order

a ebbers

Positief we zijn netjes behandeld

alles wat ik wenste zijn ze perfect nagekomen

niet echt

Sander van der Maden

Super goed! Ik kreeg na het bestellen direct een mail van bevestiging. Ook werd ik gebeld de volgende dag voor bevestiging en kreeg ik informatie op welke dag mijn schilderij geleverd werd!

Gewoon duidelijk en overzichtelijk.

Rene

Prima site met zeer veel keus

Heb één keer tussen de bestelling en levering contact gehad over de tijdsduur en kreeg terug dat eea afhankelijk was van de technische aspecten van het schilderij mbt dikte van de verf, tijd dat nodig is om goed te drogen etc. Was voor mij als klant een eerlijk en duidelijk verhaal. Wist waar ik qua wachttijd aan toe was.

Niet van toepassing

Zeer prettig contact, goede service, uitstekend resultaat.

Zeer prettig contact, goede service, uitstekend resultaat.

broersma

Het product zag er gewoon goed uit de communicatie naar ons (de klant) had iets meer mogen zijn.
moest na een bepaalde tijd zelf na vragen hoe het met de bestelling was terwijl er ongeveer 4...

mooi product

communicatie

Goede website, duidelijke foto's.
Het leek alleen alsof het schilderij binnen 2 werkdagen verzonden zou worden, terwijl het in werkelijkheid 5 weken duurde.

Heel aardig geholpen aan de telefoon. Steeds snelle reactie.

Duidelijker op de site zetten dat schilderijen na geschilderd worden en daardoor pas weken later beschikbaar zijn.

Jaq

Prima levering, schilderij is van goede kwaliteit. Heel blij mee.

Duidelijke webshop.

Er mag een wat langere levertijd op de site gezet worden, dit om teleurstelling te voorkomen bij klanten.
DHL geeft levering aan tussen 8 - 18 uur, dat is niet ideaal.

Elske Van Andel

Ik ben bijzonder tevreden over mijn ervaring met kunstvoorinhuis.nl . Heel professioneel! De correcte manier waarop het allemaal gaat, de benadering, tenslotte het schikderij zelf, prachtig. Niets...

De duidelijke en correcte wijze van benadering, afhandelen van de opdracht.

Neen.

Komen afspraak perfect na.