Zijn zeer tevreden

snelle reactie op mails

duur van levering duurde iets langer dan verwacht

Misschien wensenlijst in website zetten, zodat n schilderij datje mooi vindt daarin bewaard kan blijven

Prachtige schilderijen, prima levering en bij vragen goed bereikbaar. Zeker n aanrader!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Op de productpagina hebben wij een tab favorieten toevoegen en kunt u een account aanmaken zodat u altijd uw keuze kunt terug vinden. Recentelijk... Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Op de productpagina hebben wij een tab favorieten toevoegen en kunt u een account aanmaken zodat u altijd uw keuze kunt terug vinden. Recentelijk hebben wij ook een tab toegevoegd waar u ieder gewenst formaat kunt bestellen. Met vriendelijke groet, JP

Rob Edelman

Wat een prachtig schilderij! Er zijn heel blij met het “Afrikaanse dorp”. Het duurde wel even voordat ie er was, maar het resultaat mag er zijn en de communicatie tussendoor was adequaat en prettig!

Kwaliteit van het schilderij is echt top

Zelf tussendoor communiceren over de verwachte levertijd

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling. Omdat wij onze olieverfschilderijen in opdracht laten schilderen door een erkende kunstschilder kan het zijn dat de levering een paar dagen langer... Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling. Omdat wij onze olieverfschilderijen in opdracht laten schilderen door een erkende kunstschilder kan het zijn dat de levering een paar dagen langer duurt. Dit heeft vooral te maken met het drogen van de olieverf en omdat wij beschadigingen willen voorkomen. Met vriendelijke groet, JP

Gerard van der Heijden

Ben in Eindhoven wezen kijken. Niet al te veel te zien Toen 2 schilderijen online besteld. Alles perfect gegaan.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie beoordeling. In onze galerie te Eindhoven laten wij uiteenlopende stijlen zien, u begrijpt natuurlijk dat wij hier niet alle 1600 olieverfschilderijen die... Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie beoordeling. In onze galerie te Eindhoven laten wij uiteenlopende stijlen zien, u begrijpt natuurlijk dat wij hier niet alle 1600 olieverfschilderijen die op onze website staan op voorraad hebben. Met vriendelijke groet, JP

Rob van wunnik

Na een keuze te hebben gemaakt, besteld en heel snel geleverd

Henk

Van begin tot eind is contact prettig verlopen. Niks moet, alles mag mentaliteit. Staat product je niet aan dan breng te het toch terug.

Vriendelijk en open contact. Goede uitleg. Korte lijnen bij bestelling van product.

Voortgang van bestelling vaker aan klant communiceren.

Het duurde wel een paar weken langer , dan vantevoren was gemeld . Werd vriendelijk te woord gestaan , met uitleg over de vertraging, bij ons telefoongesprek.
Het schilderij " naakte...
Het schilderij " naakte abstractie " voldeed geheel aan de verwachtingen. We zullen kunst voor in huis zeker aanbevelen.

Misschien wat beter communiceren met de klanten , bij vertraging.

Ben Kok

Kwalitatief erg mooi afgewerkt schilderij.
Goede tussentijdse communicatie.
product netjes en goed verpakt afgeleverd.

Mooi eindproduct.

Zeer tevreden klant

Een heel mooi schilderij speciaal voor ons gemaakt, super! En betaalbaar

Leuke persoonlijke hulp bij ‘t uitzoeken.

De afwikkeling was wat onduidelijk; wel of niet bezorgen. Cash betalen vind ik ook niet handig, misschien een mobiel pinautomaat aanschaffen.

Anneke Paardekooper

Na tel. contact “op de gok “ schilderij besteld, met garantie dat als we het niet mooi vonden we het mochten retourneren.
Was niet nodig. Schilderij voldoet aan alle wensen!! Past perfect bij...
Was niet nodig. Schilderij voldoet aan alle wensen!! Past perfect bij ons interieur.

Er wordt uitgegaan van levertijd van 10 tot 15 werkdagen. Werd twee weken later.
Geeft niets, MAAR LAAT DAT EVEN WETEN. Een telefoontje is zo gedaan en geeft zekerheid voor de klant