Monique en Rick

Prachtig werk voor een topprijs. Op verzoek laten maken en ze hebben ons niet teleur gesteld.

kwaliteit snelheid en alles kan!

communicatie

Goede service, behalve dat de bezorger ons schilderij achter het huis in de regen heeft achtergelaten

Mooi schilderij

Beter de bezorger(s) aansturen en het schilderij enkel afgeven als de klant thuis is. Een duur schilderij kan simpelweg niet onbemand achtergelaten worden

Jans Jonk-Kwakman

Goed; schilderij is boven verwachting mooi en is perfect afgeleverd

Wat je hebt besteld krijg je en aflevering is zorgvuldig

Houdt klant op de hoogte van verwacht tijdstip levering

Besteld en geleverd volgens afspraak!
Nog mooier dan op de site

Goeie uitleg en top schilder

Nee..

WP Fens

leuke site, veel keus en de schilderijen zijn erg mooi geworden.

veel keus en een nette stevige bezorging.

De levertijd werd wel wat langer maar moesten er wel zelf achteraan Dus betere communicatie met de klanten over de levertijd.

Mooie kwaliteit van het schilderij

Bijzonder groot aanbod - vriendelijke en efficiënte service - 'what you see is what you get' wat de kunstwerken betreft.

groot aanbod en correcte service

Stefanie Prandekas

Schilderij was precies naar mijn wensen .Een klantvriendelijk bedrijf

Kwalitatief schilderwerk .

Aflevering.

Goede kwaliteit, maar beter communiceren

zeer ruim aanbod en kwalitatief goed product

Mijn bestelling zou met 4 weken geleverd worden, maar dat heeft uiteindelijk 10 weken geduurd. Ik heb herhaaldelijk moeten vragen naar de stand van zaken, omdat ik daar niks over te horen kreeg.... Mijn bestelling zou met 4 weken geleverd worden, maar dat heeft uiteindelijk 10 weken geduurd. Ik heb herhaaldelijk moeten vragen naar de stand van zaken, omdat ik daar niks over te horen kreeg. Mijn advies: houd de klant beter op de hoogte van de voortgang en communiceer evt vertraging proactief.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte heer Blok,
Fijn om te horen dat u het schilderij mooi vond.
Geachte heer Blok,
Fijn om te horen dat u het schilderij mooi vond.
Volgens mijn gegevens heeft de levering geen 10 weken geduurd maar 6 weken en deze levering was 2 weken later dan verwacht. Zoals ik u heb laten weten werken wij met 83 kunstschilders in binnen en buitenland. In 10% van de leveringen duurt de levering langer dan de 21 dagen die wij vermelden.
De kunstschilder die met uw werk bezig was, is verongelukt in een vreselijk auto ongeluk. Wij hebben uw schilderij opnieuw moeten uitbesteden en mijn collega was niet tevreden met het resultaat. Daarom hebben wij het weer opnieuw laten schilderen met zoals u zelf aangeeft een prachtig resultaat.
Mijn excuus voor het niet tijdig informeren over het lopend proces!
Met vriendelijke groet.
Kunstvoorinhuis.nl

Leus

Door problemen kon de aankoop eerst niet doorgaan maar door inzet van kunstvoorinhuis is mijn aankoop toch gelukkig gerealiseerd en een top resultaat !

Door toch nog naar alternatieven te zoeken en weer contact te zoeken met de klant die zich er bij neet had gelegd .