Bob

Goede ervaring.
Als je belt word je vriendelijk te woord gestaan.
Levertijd wordt niet altijd nagekomen.
Twee schilderijen gekocht. Beiden ontvangen ruim na de aangegeven...

Gevarieerd aanbod.
De manier waarop het schilderij gespannen is, is goed.

De schilderskwaliteiten zijn voldoende, maar niet meer dan dat. De afwerking zou beter kunnen.
Ik heb een beetje de indruk dat men te gehaast te werk gaat of dat men er te laat aan begint.

Bernd Mojet

Mijn ervaring met kunstvoorinhuis.nl (Beroemde Schilders) is zeer positief. Al mijn vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Ik ben absoluut van plan binnenkort weer een nieuw schilderij aan te...

Mijn e-mails worden altijd snel en duidelijk beantwoord wat ik erg als prettig heb ervaren.

Geen. Alleen is de bezorgtijd (vier of meer weken) wel iets te lang, maar ik neem aan dat Kunst voor in Huis hier niets aan kan doen.

A.klein

Mooi geschilderd schilderij en mooi afwerkt

Goede producten

Levertijden te lang als verbetering bij bestelling de levertijd melden

Erik v.

Het bestellen was een eenvoudig proces. Levering vond plaats in goed beschermende verpakking. Helaas vond levering niet op de afgesproken dag plaats. De wachttijden zijn wel lang. Al net al wel heel...

Eenvoudig bestelproces. Goede verpakking. Mooie kwaliteit.

Leveren op afgesproken dag. Levertijd best wel lang.

Marianne

De site heeft een uitgebreide keuze en is zeer toegankelijk. Bestellen en afwerken verloopt zeer soepel.
Levering was iets later dan gepland maar vertraging uitstekend onderbouwd. Tenslotte...

Het gevoel dat je kreeg dat jouw keuze speciaal voor jouw gemaakt wordt. In de keuze van het doek had ik bijvoorbeeld niets te vertellen maar was het voorrecht van de kunstenaar om te bepalen welk gevoel hij op dat moment had, waar hij mee wilde werken. Dit geeft gewoon een speciaal betrokken gevoel.

Mogelijk om tussentijds een bericht te sturen omtrent de stand van zaken, daar het hele project toch meerdere weken, zo niet maanden in beslag neemt.

Hiel Alain

Slecht,vb.voor de tweede keer een licht grijze streep die ze niet( willen) zien op foto die ik verzond in olieverfschilderij Afrikaanse zon(180x120),verzending is de tweede keer ok verlopen en snel

Toch wel behulpzaam

Eens terplaatse komen kijken naar die licht grijze streep(onmogelijk zeker?)

Het kunstwerk is prachtig. Het bestelgemak en de service is aan te bevelen.

Na bestelling persoonlijke mail over de bestelling.

Welke lijsten besteld konden worden was niet duidelijk aangegeven.

A.M. Groen

Ik heb opnieuw een schilderij, uitgezocht op de website, en besteld.
Het is goed ontvangen en het zag er weer schitterend uit.

Ja de afbeeldingen op de website komen zeer goed overeen met het werkelijke schilderij.

Nee, ik zou niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden.

Richard

Wij zijn zeer onder de indruk van de hoge kwaliteit van het bestelde schilderij en het prettige contact met Jiffrin.
Er wordt meegedacht, tips gegeven en van afspraken van begin tot eind...

De goede service, prettige en persoonlijke contact en hoge kwaliteit van het geleverde produkt

De leverrtijd was aanzienlijk langer dat de 3 tot 4 weken die vooraf wordt vermeld. Wel werd na die periode contact opgenomen op de stand van zaken door te geven.

Snelle reactie bij mailcontact. Prettige afstemmjng over de vorderingen en wensen ten aanzien van het schilderij.

Vooraf een ruimere levertijd vermelden, djd meef aanskuig bij de werkelijkheid,

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Marijke,

Onze schilderijen worden in opdracht door een kunstschilder geschilderd met olieverf op schilders canvas of linnen.
Het kan voorkomen dat wij nog correcties laten doorvoeren of dat het schilderij dik geschilderd is en dan is de levertijd iets langer dan normaal door de droogtijd van de olieverf.

Wij geven dit ook duidelijk aan in onze bestelbevestiging en wij houden u op de hoogte van het verloop van uw bestelling.

Voor het iets langer wachten dan normaal sturen wij u een cadeaubon.

JP