Bert Willart

Zeer positief ervaren. Opdracht conform afspraak. Medewerkers zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en goed advies

Rachel

Zeer tevreden, schilderij is precies wat ik ervan verwacht had.

Communicatie/contact was zeer prettig.

Voor mij persoonlijk geen verbeterpunten

Ingrid

Heel tevreden

Het schilderij was zoals ik gehoopt had

De levering duurde ietsje langer dan voorzien, heb hiervoor een mail gestuurd en kreeg binnen de kortste tijd antwoord. Liever op de site een langere leveringstijd vermelden

Dirk Notenbaert

Prima communicatie tijdens het bestelproces, status, levering.

Het concept op zich dat door locale kunstenaar geschilderd wordt wat je besteld, met eigen accent geeft net dat ietsje meer dan gewoon een 'massa product'.

Rita Pleij

Zeer tevreden met kunst voor in huis. Heb diverse werken gekocht.

Schilderen ook kunst op verzoek.

Nee, het werkt prima

J.E.Vrij

Schilderij is als afgesproken perfect gemaakt.
Zeer naar onze zin. Waarvoor dank.
Wel heeft e.e.a vrij lang op zich laten wachten.
Communicatie kan dan wel wat beter. Houd contact...

Goed werk. Naar afspraak.

Communicatie na vertraging leverantie

Cindy

In 1 woord geweldig!!! Ik wilde mijn 2 honden graag als schilderij en dit heeft de kunstenaar echt top gedaan! Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Jiffrin reageerde altijd snel op vragen...

-Goede communicatie.
- Geweldig schilderij
- Prijs

-geen idee wat er nog beter zou kunnen

Goede ervaring.

Als je belt met een vraag, wordt er direct actie ondernomen

Duidelijker zijn over levertijd. Dus geen 5 weken op website als je dit niet na kunt komen en het 9 weken wordt Ook geen reactie vanuit bedrijf dat het langer duurt. Informatie krijg je als je belt.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte,

Bedankt voor uw feedback.

Heel vervelend om te horen dat wij u niet constant op de hoogte hebben gehouden over de voortgang van uw schilderij.

Het is goed om te horen dat u zeer tevreden bent over de kwaliteit van het door u bestelde schilderij.

Kunstvoorinhuis.nl

Ludo Lenaerts

OK

Het gezicht van de geschilderde vrouw verschilt volgens mij behoorlijk ivm de catalogusfoto en het doek was slecht aangespannen ( 2 spiekes waren losgekomen)

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte heer Lenaerts,

Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. De 2 spietjes worden gebruikt om het schilderij na verloop van tijd weer mooi strak te spannen. U kunt deze op eenvoudige wijze terug plaatsen.

Kunstvoorinhuis.nl

Johannes

De keuze is groot en de bestelling is simpel te plaatsen. Het resultaat is een mooi schilderij.

Simpele keuze via de website.