Janina

Makkelijke website waar je ieder gewenst formaat schilderij kunt bestellen en snelle reactie op mijn vragen over het formaat en baklijst.

Mijn schilderij zat keurig verpakt en ik werd gebeld voor het maken van een aflever afspraak. Verder heeft het schilderij mijn verwachtingen overtroffen.

Helaas heb ik geen goede ervaring met kunstvoorinhuis, het aflevertijd klopte helemaal niet zoals ze hebben het belooft
Ik heb zelf twee keer gebeld om er achter te komen wanneer mijn...

geen sterke punten

geen valse beloofde doen , klant goed inlichten communicatie verbeteren

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte mevrouw Gazaneh,

Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service maar wel over de kwaliteit van onze olieverf schilderijen.

Omdat wij alleen met de hand geschilderde olieverf schilderijen leveren kan de levering soms uitlopen naar 21 werkdagen zoals ook vermeld op uw orderbevestiging. In uw geval heeft de levering 4 dagen langer geduurd dan verwacht waarvoor ons excuus en ook excuus van de kunstschilder.

Kunstvoorinhuis.nl

F.G. Trompper

Na de bestelling heeft het langer dan de gestelde termijnen geduurd voor het schilderij werd afgeleverd. Na aflevering bleek een weekje langer wachten echter geen punt te zijn daar dit weekje...

Het stevige raamwerk waarop het schilderij is opgespannen.

Tussentijds informeren als de aflevering langer duurt dan verwacht.

F.G. Trompper

De aflevering duurde langer dan op de website werd vermeld. Achteraf bleek dat weekje langer wachten het product zeer ten goede te zijn gekomen. Een perfect schilderij keurig opgespannen.

Het stevige raamwerk waarop het schilderij was opgespannen.

Informeren als de aflevering langer duurt dan op het web gesteld.

Angelo Hiraldo Vos

Schilderij zijn we zeer content mee. Levering heeft wel 3 tot 4 weken langer op zich gewacht dan afgesproken en op zich is dat niet erg maar laat het even weten. Daarnaast bij het maken van de...

Mooi product, kwalitatief en keurig volgens afspraak

Communicatie naar klanten!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Hallo Angelo,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het olieverf schilderij.

Wij werken met een 70 tal kunstschilders uit binnen en buitenland en de communicatie loopt niet altijd zoals gewenst!

Wij streven ernaar om iedere klant te informeren over de verloop van de order.

Kunstvoorinhuis

In telefonisch overleg met Jiffrin uiteindelijk gekozen voor prachtig schilderij. Communicatie per email was duidelijk en plezierig

Ze doen wat ze zeggen

Jack. R

Alleen maar goede ervaringen met kunstvoorinhuis.nl. Nu weer een prachtig schilderij gekregen, Abstracte Leeuw, echt heel mooi.

Krijg het schilderij zoals het moet zijn,mooier dan op de site.

Nee, alles goed zoals het nu gaat

Mirjam

Ik ben heel blij met mijn schilderij! Best spannend om een schilderij vanaf de site te bestellen, maar het is helemaal naar wens in het echt. Ook prettig geholpen door de heren bij een bezoekje aan...

Heel handig om het schilderij op het gewenste formaat te kunnen bestellen.

Tom

Kunstvoorinhuis.nl is een zeer betrouwbare partner als je op zoek bent naar een op maat gemaakt schilderij met elke gewenste opdruk.

- Zeer snelle communicatie
- Afspraken worden keurig nagekomen
- Elke gewenste opdruk mogelijk (en zeer veel keuze in voorgedrukte doeken!)
- Keurige en goede levering
- Prijs-kwaliteit verhouding prima

Nee, zo doorgaan!

Christiaan Smits

Prettige samenwerking, correcte en snelle informatie. Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Ik zal zeker nog schilderijen bij kunstvoorinhuis kopen en deze firma ook bij anderen aanbevelen.

Hebben maatwerk geleverd.

Ga zo verder.