Janet Rensenbrink

Bestelde schilderij is prachtig en werd goed verpakt afgeleverd

H. Hauser

Grote keuze in vele stijlen tegen wel zeer aantrekkelijke prijzen. Na bestelling kreeg ik de bevestiging met enkele controlevragen om fouten te voorkomen. Toen ik na enkele weken belde om te vragen... Grote keuze in vele stijlen tegen wel zeer aantrekkelijke prijzen. Na bestelling kreeg ik de bevestiging met enkele controlevragen om fouten te voorkomen. Toen ik na enkele weken belde om te vragen hoe de stand van zaken was, bleek dat ze een eerste levering van de kunstenaar niet hadden geaccepteerd omdat het afweek van het voorbeeld. Schilderij was inmiddels opnieuw gemaakt maar moest nog goed drogen en daarna opgespannen worden. Levering aan huis was exact volgens afspraak. Het schilderij voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Grote kans dat ik een volgend schilderij weer bij Kunst Voor In Huis zal bestellen

Jansen

Wij zijn erg tevreden over "kunstvoorinhuis.nl". Zij kwamen aan onze wensen tegemoet en dachten mee

R.Uppelschoten

Steeds recentelijk contact na een vraag.
Flexibilteit bij het zoeken naar de juiste maat.
Keurige levering.

Luc Ampe

Alles voortreffelijk gelopen maar soms te weinig informatie ivm levertijd en opvolging levertijd.

Leon van der Koelen

Helemaal geweldig

Marcel

Wij zijn heel blij met het geleverde schilderij!
De communicatie was helder en duidelijk tijdens het bestellen.
Het schilderij werd met zorg gebracht door een vriendelijke meneer. Wij zijn heel blij met het geleverde schilderij!
De communicatie was helder en duidelijk tijdens het bestellen.
Het schilderij werd met zorg gebracht door een vriendelijke meneer.
Kortom...een tevreden klant!

Ger

Contact was prettig en goed.
Schilderij naar onze tevredenheid en volgens afspraak.

M. Lodewijk

Keurig in de afgesproken periode geleverd en goed verpakt afgeleverd.