Mooie schilderijen voor een zeer scherpe prijs. Schilderij is zeker wat wij verwachten!

Echt Handwerk

Willem

Schilderij besteld en volledig naar wens geleverd

Ondanks handwerk snel geleverd

F.G. Trompper

Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog... Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog laten uitvoeren/

Goed benaderbaar, volgens afspraak uitgevoerd.

geen.

G.M.M. van Bavel

Uitgebreide collectie met mooie schilderijen, vriendelijke medewerkers. Ik kreeg meteen een reactie op mijn mails.
Tussen bestelling en levering hoor je niets als je zelf niks vraagt.

Als de bestelling geleverd kan gaan worden doen ze hun best om contact met je te krijgen om een afspraak voor datum van levering te maken.

Je krijgt het gevoel dat als je eerder van je laat horen, je het bestelde eerder krijgt, dan wanneer je niets van je laat horen.

Van der Zwol

Leuke gallerie met veel voorbeelden, zelf een schilderij laten maken door hun kunstenaar en zeer tevreden over het resultaat!!

Goede uitleg en feedback op mijn opmerkingen

freddy

Goede info,snelle respons,vriendelijk onthaal,correcte afhandeling.Een leuke ervaring die voor herhaling vatbaar is

De veelzijdigheid van de producten.Alles is mogelijk

Wachttijd was iets langer dan voorzien.Is op zich geen probleem,maar iets sneller en meerdere malen opvolgingsinfo doorspelen naar de klant.

Mooie schilderijen en in het echt mooier dan op de site

Je kunt hier ieder gewenst formaat bestellen

Jochem van der Werff

De levertijd duurde langer dan aangegeven en de communicatie daarover liet veel te wensen over. Beloofde telefoontjes of mails met updates kwamen niet en we moesten er veel achteraan bellen/mailen.... De levertijd duurde langer dan aangegeven en de communicatie daarover liet veel te wensen over. Beloofde telefoontjes of mails met updates kwamen niet en we moesten er veel achteraan bellen/mailen. Helaas niet altijd even geduldig te woord gestaan.

Geen gebruik van gemaakt, dus weet niet of het echt zo is; maar erg positief dat een schilderij teruggestuurd kan worden als deze niet mocht bevallen.
Daarnaast een breed assortiment.

Betere en duidelijke communicatie.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Jochem van de Werf, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij streven naar een zo mooi mogelijk schilderij en dit heeft soms iets meer tijd nodig. Ik... Beste Jochem van de Werf, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij streven naar een zo mooi mogelijk schilderij en dit heeft soms iets meer tijd nodig. Ik heb begrepen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de werken die u besteld heeft en dat u ontevreden bent dat wij u niet constant over de voortgang hebben geĆÆnformeerd. Bij u volgende bestelling ga ik u persoonlijk wekelijks telefonisch op de hoogte houden van de voortgang van de kunstschilder. Ik beloof u dat ik u iedere week ga bellen! Met vriendelijke groet, Kunstvoorinhuis.nl

Het schilderij werd geleverd zoals afgesproken

De informatievoorziening zou beter kunnen, er zit lange tijd tussen aankoop en levering, wat logisch is omdat er op bestelling geschilderd wordt. Het zou goed zijn als er in de tussentijd een update zou komen.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte, Bedankt voor uw review. Wij geven aan dat het tussen de 10 en 21 werkdagen duurt voor het schilderij klaar is en bij u heeft het 4 dagen langer geduurd waarvoor ons excuus! Met... Geachte, Bedankt voor uw review. Wij geven aan dat het tussen de 10 en 21 werkdagen duurt voor het schilderij klaar is en bij u heeft het 4 dagen langer geduurd waarvoor ons excuus! Met vriendelijke groet, Kunstvoorinhuis,nl

Bert Willart

Zeer positief ervaren. Opdracht conform afspraak. Medewerkers zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en goed advies