maria renses

Ik bestel nu mijn tweede schilderij,ben zeer tevreden over het eerste resultaat en over de levering.Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf

eindresultaat en levering

alles perfect

Mieke

Top, heel professioneel!

Klantvriendelijk

Aalbregtse Marina

Zeer mooi resultaat, ben zeer tevreden!

Mooi, netjes afgeleverd schilderij, precies zoals de foto.

Gebrekkige communicatie in verband met levertijd

J Post

Wij zijn dik tevreden met ons schilderij
Hij is prachtig geworden
Goed verpakt voor verzending!

Precies geworden wat wij in gedachten hadden

Tussendoor misschien even contact op nemen hoe de stand van zaken is Met het schilderij

Raaijmakers

Duidelijke info; goed telefonisch bereikbaar; goede uitleg in showroom; als beloofd, levering binnen 3 weken... zelfs in corona lockdown periode

Goede kwaliteit frame; goed product; goede overeenkomst online foto en echte olieverf schilderij

Bram

Wij hebben een prachtig handgeschilderd schilderij thuis! Wij zijn er erg blij mee, en vinden het bijzonder dat het speciaal voor ons gemaakt is.

Mooi eindresultaat

Duur van het bestelproces

L.J. de Jager

Begin mei langsgeweest en het was daar moeilijk om een keuze te maken. Er was teveel keus, maar mijn oog viel op het schilderij compassie. Thuis op de site gekeken naar alle schilderijen en zoals... Begin mei langsgeweest en het was daar moeilijk om een keuze te maken. Er was teveel keus, maar mijn oog viel op het schilderij compassie. Thuis op de site gekeken naar alle schilderijen en zoals mij geadviseerd was een aantal die ik mooi vond bij favorieten opgeslagen. Toch bleef compassie mij het meest aanspreken en vanochtend kreeg ik het binnen. Nog mooier aan de muur dan ik mij had voorgesteld.

Wij konden op ons gemak alle schilderijen die er stonden bekijken en werden heel goed en vriendelijk geholpen.

Misschien even melden wanneer een schilderij verzonden wordt, want de mail van het transportbedrijf stond in mijn spam. Gelukkig kijk ik daar vaak in anders had ik niet geweten dat het schilderij... Misschien even melden wanneer een schilderij verzonden wordt, want de mail van het transportbedrijf stond in mijn spam. Gelukkig kijk ik daar vaak in anders had ik niet geweten dat het schilderij vandaag bezorgd zou worden.

José Brands

Super service! Geen verplichtingen!
Mooi schilderij gekocht in zelf gekozen formaat!

Goede service!! Goede prijzen!

Nvt

M. Deimel

Goed email-contact met personen die Kunstvoorinhuis runnen. Schilderij ziet er uit zoals op de website; de kleuren zijn exact zoals ik had gehoopt.
Er is helaas een klein stukje wit verf...
Er is helaas een klein stukje wit verf losgeraakt (althans zo lijkt het, want ik niet dat dit de bedoeling is). Gelukkig betreft het een stuk wit verf op wit doek, dus van afstand valt het niet meteen op.

Goed contact. Mooie schilderijen. Schilderij heeft mooie heldere kleuren, zoals ik hoopte.

Check kwaliteit schilderij op detail voor verzenden.
Check kwaliteit schilderij op detail voor verzenden.
Automatisch werd het schilderij op een spieraam van 5 cm dik gezet, maar omdat mij was toegezegd dat ik het schilderij op 2 cm dik kon krijgen, moest het door Kunstvoorinhuis omgezet worden op het spieraam van 2 cm. Misschien is bij die actie de verfbeschadiging opgetreden. Dus: goed vanaf begin opletten op welk spieraam schilderij wordt gezet.

Gerhard Noortman

Het door ons bestelde schilderij voldoet volledig aan onze verwachtingen, dus prima.

De bezorging was prima volgens afgesproken datum en tijd. De verpakking was prima, het schilderij is zonder beschadiging afgeleverd.

Vooraf aangegeven tijd waarbinnen geleverd zou worden kan wel enige verbetering krijgen.