Colson Lut

Bedankt voor de fijne samenwerking en het mooie werk!

Balcaen Annie

Het is een zeer prachtig schilderij met de kleuren zoals afgebeeld op de computer. één ding vind ik toch jammer dat het schilderij niet gesigneerd is zoals vermeld; bezoekers vragen mij daar wel om... Het is een zeer prachtig schilderij met de kleuren zoals afgebeeld op de computer. één ding vind ik toch jammer dat het schilderij niet gesigneerd is zoals vermeld; bezoekers vragen mij daar wel om en dat is een moeilijke

Vangeel-Vande Casteele

Prachtige schilderijen voor een heel redelijke prijs

Nicole Hollestelle

Fantastisch! Prachtig schilderij!!!

Y.Delmotte

We hebben een schilderij laten schilderen en het is precies zo mooi geworden zoals we het wilde keurig afgeleverd en netjes verzorgd een zeer fijne site om te kopen.

Vermeylen Christel

Aangenaam en correct

Dennis

Mooie schilderijen en hangt onzettend mooi aan de muur.

Harry

Voor de derde keer een schilderij besteld. Alle keren prachtige doeken ontvangen. Fantastisch mooie kleuren, altijd mooier als de voorbeelden van de website. Wordt goed verpakt verzonden, je kunt... Voor de derde keer een schilderij besteld. Alle keren prachtige doeken ontvangen. Fantastisch mooie kleuren, altijd mooier als de voorbeelden van de website. Wordt goed verpakt verzonden, je kunt hem zonder problemen zo ophangen. Onze muren zijn op dit moment vol maar als er weer ruimte is gaan we zeker hier weer een doek bestellen.

Kasper

In één woord: Fantastisch!
In één woord: Fantastisch!
Van de week 'Stad van gisteren 2' binnen gekregen. Een pareltje in huis. De kunstenaar heeft er juweel van gemaakt. Kleuren, contrasten en diepte komen door de verf top tot hun recht. Mooier dan de afbeelding op de site.

De service was uitstekend. Afwijkende maten zijn mogelijk. Het doek wordt gespannen om een houten frame, geen lijst nodig en met een spandraad om op te hangen. Wordt thuisbezorgd, zit in de prijs.