Ik was op zoek naar een strookje trespa naar diverse bedrijven een mail gestuurd met de afmetingen.
Er zijn bedrijven die een offerte sturen voor het strookje, met daar in verzendkosten met...

goed service

nvt

Robert

23-05-2018 een bestelling gedaan en op 24-05-2018 zou het pakket door pakketdienst KDZ rond 18:00 uur worden opgehaald volgens de mail en Track & Trace.
Vandaag 25-05-2018 maar gebeld naar...

problemen zo snel mogelijk verhelpen.

Aan de afspraken houden.

Harm

Zeer goede communicatie.
Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Nee, gewoon zo doorgaan.

vzw Vrienden van Cuba

Ik ervoer een heel goede medewerking en een prima contact. Mijn vragen werden steeds positief benaderd

De contacten verliepen via mailing, en dat resulteerde in een zeer bevredigend resultaat

Swerink

Snelle service. Top levering.

Snel reageren op een wijziging in de bestelling. Snelle correcte levering

Roel

Goede service, snelle levering, lage prijs. Super!

Vorige zaterdag flexiglas besteld. Dit was helaas niet volgens de afspraak dinsdag binnen gekomen, vanwege problemen met de bezorging door het systeem. Woensdag had ik het nodig voor een project....

Uiteindelijk mij wel tevreden gesteld met het terugstorten van mijn geld. Na het probleem goed gehandeld.

Op tijd signaleren van problemen met producten die nog niet afgegeven zijn aan een bezorger. Ook de telefoon opnemen is een verbeterpunt. Ik moest 3 verschillende momenten bellen totdat ik iemand aan de lijn kreeg

Reactie Kunststof Kopen:

Beste,

allereerst dank voor uw feedback. Het is altijd vervelend om te vernemen dat er niet aan de verwachtingen kon worden voldaan van de klant. Wij proberen uiteraard altijd netjes, snel en adequaat te leveren.

Wat betreft de bereikbaarheid afgelopen week, was er afgelopen week een vakantieperiode. Hierdoor was de bezetting lager dan in andere situaties. Door uw feedback merken we dat dit gevolgen heeft voor onze bereikbaarheid en dat dit niet voldoende is ingevuld. Meerdere keren moeten bellen zou niet nodig mogen zijn. Wij zullen hier lering uit trekken voor de toekomst en beter kijken naar onze bezetting, zodat onze bereikbaarheid niet in het geding komt.

Wat betreft de levertijd zijn wij overigens wel een beetje verbaasd. U heeft op zaterdag besteld. Op onze website staat dat wij in plus/minus 2 werkdagen leveren. Dit betekend dat wij maandag hem in behandeling nemen en dan verwachten hem woensdag te leveren. Hierin hebben wij feitelijk voldaan. Dat dit voor u niet voldoende was, is uiteraard vervelend, maar in principe houden wij ons netjes aan de levertermijn die wij stellen. De reden dat u had verwacht dit dinsdag te ontvangen is mij dan ook niet geheel duidelijk. Het was niet onmogelijk, maar we kunnen dit nooit plechtig beloven en houden liever een slag om de arm.

Uiteraard willen wij dat onze klanten tevreden zijn, en gezien het feit onze communicatie niet op orde was, hebben wij u het bedrag inderdaad terug gestort. We hadden in de communicatie namelijk in uw richting kunnen voorkomen dat u verkeerde verwachtingen zou hebben van de levertijd, en dat is nu niet gebeurd. Onze excuses daarvoor.

Casper van Dijk

Prima bedrijf, een vraag werd perfect opgelost.

Bericht wanneer de levering is verzonden.
Doordat deze later op dag 2 werd aangeboden (geen probleem overigens) was ik alleen net op weg naar m'n vakantieadres.

Debby Keith-Maas

Zeer duidelijke website
Vriendelijke Klantenservice

Zeer duidelijke website
Vriendelijke Klantenservice
Gaaf dat je het gewoon online in kunt vullen en dan krijg je het ook nog eens lekker snel netjes gezaagd op maat aangeleverd.

Perfect! Heel snel uitgevoerd, in goede staat afgeleverd.

Snelle levering, perfect uitgevoerde bestelling.