Mvr zonnebloem

Niet slecht

Mooie kleur

De lengte van de slinger stond aangegeven maar niet de grootte van de bladeren. In het echt vielen de bladeren wat klein uit...

Kerstin

De petunia’s zijn erg realistisch gemaakt. Ze hangen erg mooi aan de muur. Verder contact gehad met kunstbloemen.nl en dat was erg prettig.

Erg klantvriendelijk.

Ga zo door.

Reactie Kunstplanten:

Beste Kerstin,
Bedankt voor je positieve review en je mooie foto's
Ik heb ze op de website als detail foto naast de gele petunia hangplant geplaatst.
Groet,
Jos Borst

SVP Sfeerbeheer

Duidelijk, snel en prettig bedrijf

goed contact, duidelijkheid en snelle levering

wellicht een kortingsstaffel hanteren

Tom Straalen

Prima geregeld

snel geleverd

geen bijzonderheden

Elly Selsig

Helemaal TOP

Snelle en vooral heel goed verpakte levering en een schitterend product. Zeker een aanrader voor andere klanten.

A. J. van der Hoek

Komen hun belofte na.

Zeer snelle terugbetaling over wat niet leverbaar is.

Verpakking was aan de slappe kant, veel gaten en deuken. Planten hebben er niet onder geleden.

Jordy

Allereerst netjes op de hoogte gebracht van een product wat niet op voorraad was en er is gevraagd of ik een vervangend product wil.

Twee weken later na tijdige annulering is het product...

Twee weken later na tijdige annulering is het product alsnog ongevraagd verzonden op dezelfde dag, 5 uur na mijn annulering.

Tot vandaag nog geen reactie ontvangen op mijn mails betreffende de annulering/retourzending.

Update 18/6:
Na het plaatsen van mijn negatieve review heeft het bedrijf telefonisch contact opgenomen voor opheldering. Met de vermelding dat het niet zo netjes was dat ik een negatieve review heb achtergelaten. Mijn reactie was dat als ik alsnog geholpen zou worden de review best zou willen aanpassen.

Door een nationale feestdag en de hoogte van het aantal bestellingen is mijn annulering niet gelezen, en is het pakket automatisch verzonden.

Ik heb het pakket aangenomen van de postbezorger, wat er voor heeft gezorgd dat ik zelf voor de retour verzendkosten moet opdraaien (€13,90 bij de PostNL). Tip voor de toekomstige klanten: Als je de bestelling wilt annuleren, neem dan niet het pakket aan, weiger het pakket en zorg ervoor dat het automatisch retour wordt verzonden.

Tijdens het telefoongesprek werd ook aangegeven dat de webshop reeds reactie op mijn mail heeft gegeven, maar ik heb niet binnengekregen.

Nadat ik na een paar dagen nog steeds niets had gehoord, heb ik maar het contactformulier ingevuld op de website en een 2e mailadres doorgegeven. Op dit mailadres kreeg ik wel direct reactie

In de mail hing een forward mail, waarin stond dat de webshop een auto-reply kreeg van google waarin stond dat zijn mail was geblokkeerd omdat hij eerst zijn web-domein moest verifiëren bij google voordat e-mails verwerkt zouden worden door gmail (een technisch mailprobleem dus waardoor alle eerdere mails nooit zijn aangekomen).

Verder stond in de mail het retour-adres (wat exact hetzelfde was als het bedrijfsadres) waarnaar ik het pakket moest terugsturen, ik begrijp nog steeds niet waarom de website instructies aangeven dat dit opgevraagd moet worden voor retouren/annuleringen gezien het geen apart adres is.

Nadat mijn pakket was aangekomen is het bestelbedrag binnen 2 werkdagen netjes teruggestort. En ik kreeg natuurlijk een nieuwe uitnodiging om mijn review aan te passen. Inmiddels 1 maand later heb ik de energie bij elkaar geraapt om daar dus nog maar eens voor te gaan zitten.

Al met al heeft deze bestel/retour procedure mij onnodig veel tijd en €13,90 gekost wat er voor zorgt dat ik een onprettige ervaring er op heb nagelaten waardoor ik helaas geen positieve beoordeling kan geven (Hoe vriendelijk de meneer aan de telefoon ook klonk)

Snelle communicatie bij geen voorraad

Graag een duidelijke communicatie wanneer een product weer op voorraad is en wanneer een backorder verzonden is.

Reactie op mijn mails zou ook wel fijn zijn.

Zie update 18/06

Reactie Kunstplanten:

Beste Jordy,
Heel erg fijn dat je alsnog wilde reageren op de review.
Beste Jordy,
Heel erg fijn dat je alsnog wilde reageren op de review.
Het was beter geweest maar dat is altijd achteraf wanneer je had aangegeven dat je niet 2 weken wilde wachten. Dan had ook mij dit kosten en moeite gespaard.

M. van ter Meij

Uitstekend

Bij betaalprobleem werd direct telefonisch contact opgenomen, zodat de transactie goed is verlopen.

Kok

Kunstplant gekocht die aan de verwachtingen voldoet

Goede uitleg bij de producten

Das

Oke