informatie op de website

Baars

DE winkel waar je je kunstgras moet kopen. Ontzettend snelle levering van eerst de doos met proefstukjes kunstgras. Het gras werd 2 dagen na levering geleverd en zeer correct. Chauffeur belde 30min... DE winkel waar je je kunstgras moet kopen. Ontzettend snelle levering van eerst de doos met proefstukjes kunstgras. Het gras werd 2 dagen na levering geleverd en zeer correct. Chauffeur belde 30min voor aanvang van de levering.

Niets alles is perfect geregeld

Bo Minneboo

Ik wil nog even terug komen op mijn beoordeling van 17-11-2023
Het gras is echt heelmeel bijgetrokken Het licht erg mooi zeer tevreden.
Waar ik niet zo tevreden over was daar blijf ik bij...
Ik wil nog even terug komen op mijn beoordeling van 17-11-2023
Het gras is echt heelmeel bijgetrokken Het licht erg mooi zeer tevreden.
Waar ik niet zo tevreden over was daar blijf ik bij dat ze de rollen beneden op de galerij neer hebben gelegd en niet even naar mijn appartement hebben gebracht

Afleveren op de lokatie

Reactie Kunstgrasdump.nl:

Beste Bo Minneboo,
Beste Bo Minneboo,
Goed om te horen dat u toch tevreden bent met het kunstgras. Helaas hebben we dit ook in onze algemene voorwaarde staan en op de webshop bij het kopje: Hoe wordt mijn kunstgras geleverd. Daar hebben we in opgenomen dat het kunstgras allen op de begane grond wordt geleverd. Voor verdieping of verticalen transport dit is voor de klant zelf.
Maar we nemen dit zeker mee, om hier verbetering in te kunnen bieden.
Bedankt voor u Feedback

Estella Schillemans

Alles goed goed en snel geleverd

Patrick Bauduin

Zeer vlotte service! Goede communicatie via email ivm met de transactie. Snel Verzonden.

Dita Stevens

Prima ervaring met dit bedrijf . mooie gratis stalen en alles supersnel en netjes afgeleverd

André De Raad

Makelijk en snel te bestellen via de website welke uitrekent hoeveel en welke materialen je nodig bent.

Ilse Schouten-Stroethoff

Prima service, mooi product, goede prijs-kwaliteit verhouding. Eerst de stalen besteld, echt top. Daardoor juiste keuze kunnen maken.

Rens Minne

Goede ervaring

Geen, perfect overzicht kunstgras na ontvangst kunstgras stalen.

Peter Nieuwenhuis

Voor de bestelling op een vriendelijke en snelle manier contact gehad via de mail. Het kunstgras werd binnen 3 werkdagen geleverd, de instructie was ook erg helder.

Ton Verkade

Uitstekend