Janet Stolk

Erg goed. Mooie stalen gehad waardoor wij konden kiezen welk kunstgras het beste is voor onze tuin.

Hierboven beschreven.

Anneke Spijk

Bestelling ging snel.

Grote proefstukjes werden opgestuurd

Hans

Heldere website, goede beschrijving van de artikelen. Als kritische opmerking wil ik wel kwijt dat ik snap dat voor het verzenden alles in een pakket stoppen handig is, maar voor het verwerken is... Heldere website, goede beschrijving van de artikelen. Als kritische opmerking wil ik wel kwijt dat ik snap dat voor het verzenden alles in een pakket stoppen handig is, maar voor het verwerken is dit niet fijn als je eerst allerlei lagen van elkaar moet rollen in een beperkte ruimte.

Overzicht van mee te bestellen artikelen tijdens het bestel proces

Sabri Karakurt

Uitstekend

Correct geleverd zoals de afspraak. Product helemaal naar wens. Ik kon het inderdaad helemaal zelf doen. 2 keer toe heb ik gebeld naar het bedrijf met 2tal vragen, twee keer toe heel vriendelijk en... Correct geleverd zoals de afspraak. Product helemaal naar wens. Ik kon het inderdaad helemaal zelf doen. 2 keer toe heb ik gebeld naar het bedrijf met 2tal vragen, twee keer toe heel vriendelijk en correct te woord gestaan. Per mail ook contact gezocht ivm ontbreken van een bodemdoek, maar die zat er gewoon netjes bij, ook dat mailtje werd net en correct beantwoord. Dit soort bedrijven moeten we hebben..mensen die gewoon "graag werken" ipv dat ze het "moeten doen om geld te verdienen". Gewoon ouderwets goed. Ook de bezorger, wat een top gozer, hij kwam, de levering is tot aan de drempel. Een rol van letterlijk 4 meter, zag dat ik alleen was, hij hielp me een handje tot aan de tuin. Kleine moeite, maar betekende de wereld voor me. Puik werk boys!

Levi Bogers

Erg goed bedrijf

Goede levertijd en goed graa

Gastouderopvang Piccolini

Goede communicatie en snelle levering.

Communicatie kwaliteit product vriendelijk

Maurice Hilgeman

Goed. Fijn en mooie prijs

Prijs kwaliteit

Wouter Kopp

Zeer goed

Kunstgrasmat van uitstekende kwaliteit (Rome). Duidelijke instructie over hoe te leggen. Het werken met coupons was in ons geval ideaal ivm incourante maat van de mat. Hierdoor ook zeer goede... Kunstgrasmat van uitstekende kwaliteit (Rome). Duidelijke instructie over hoe te leggen. Het werken met coupons was in ons geval ideaal ivm incourante maat van de mat. Hierdoor ook zeer goede prijs-kwaliteit

Vlotte levering, duidelijke communicatie met transporteur

Jan Aalders

Het bestellen van de stalen ging al behoorlijk snel. Ook de levering na de bestelling van het kunstgras ging heel snel.

Uitleg middels video's plaatsen kunstgras en duidelijke website.

Justin

Goed bedrijf