Patrick

Goede snelle levering

goede prijs

Marco Kneijber

Zeer netjes en snel geleverd goede kwaliteit

Snelle sercive en een goede kwaliteit

Nyssa Verbruggen

Levering was groot fiasco...
Levering was groot fiasco...
In de eerste mail stond vermeld dat er woensdag ging geleverd worden, 's ochtends even gebeld om zeker te zijn en er werd me verzekerd dat de levering die dag ging doorgaan.
Om 16u nog geen levering gezien, dus even teruggebeld en had iemand anders aan de lijn.
Die vertelde me dat er in België enkel dinsdag en donderdag geleverd word, dus levering zou donderdag om 12u gebeuren.
Ik meld zeer duidelijk aan de telefoon dat ik er niet zal zijn, maar dat ze het voor de deur mogen afzetten, want dat mijn buren het dan wel zouden binnen leggen.
Uiteindelijk was ik toch om 11u30 aanwezig en strak er een briefje in de bus dat ze langs geweest waren met de levering, maar dat ik niet thuis was, dus hadden ze de producten terug mee naar het magazijn genomen.
Met als gevolg dat ik mijn werkman heb moeten annuleren die zaterdag het gras ging komen leggen, wat me nog wat extra kosten opgeleverd heeft...

Niet voor herhaling vatbaar!

Makkelijk te bestellen

Patrick Don

Goed, doos met samples aangevraagd.

Grote doos met verschillende soorten kunstgras.

Pauline

Proefpakketten aangevraagd en snel en kosteloos ontvangen. Goede service!

Snelle levering, klantgericht en goede service!

Kelly Van diest

Snel de stalen gekregen waardoor ik meteen kan bestellen. Mooi kunstgras voor een mooie prijs

Geert Swinkels

Goede en snelle levering

Idem

Alexander Kempke

Overzichtelijke website, goede prijzen, benodigde spullen en leginstructies duidelijk. Kortom helemaal top!

Duidelijk en goede prijzen

Fons Van Meel

Gratis proefstalen

Maik Van werkhoven

Goede service mbt keuzemogelijkheden. Gratis kleurstalen aangeboden gekregen. 2 dagen later ontvangen keuze gemaakt en besteld en alles naar wens ontvangen. Top

Keuzemogelijkheden en aanbiedingen en snelle levering.