n.n

Snel geleverd

Een mooie product.

Theo Fransman

Top....ze laten er geen gras over groeien

Service en aandacht

Jeff Ellenbroek

Tot nu toe super!! Stalen ontvangen en het uiteindelijk besteld! Nog niet binnen (weekend) maar verwacht t deze week ben benieuwd. Maar ga ervan uit dat dit eveneens vlot zal verlopen.

Snelheid

marianne esch van gennip

Geweldig

Super snelle en nette levering

Lesley

Snelle levering van de stalen zodat we snel aan de slag konden

Wil Blinksma

Helemaal super eerst staaltjes ontvangen daarna besteld en ondanks de drukte werd het heel snel geleverd. Helemaal blij mee

Ernst Alma

Supper chauffeur heeft netjes gras rol met mij in de achtertuin gelegd

Prijs duidelijk site en goed transport bedrijf

Kunstgrasconcurrent

Geweldig geholpen is vandaag binnen gekomen zag er keurig uit

De prijs zeer tevreden

Ben vd Have

Prima. Ongevraagd meerdere stalen gekregen binnen een paar dagen.

Zie boven.

Jan

Ik bestelde een reststuk hockeygras. Afmetingen en foto stonden op de site. Er stond wel blijkbaar een witte lijn op de foto, maar geen tekst erbij dat deze witte lijn ook daadwerkelijk sterk... Ik bestelde een reststuk hockeygras. Afmetingen en foto stonden op de site. Er stond wel blijkbaar een witte lijn op de foto, maar geen tekst erbij dat deze witte lijn ook daadwerkelijk sterk geverfd in dit stuk zou zitten. De foto leek mij meer een close up van een hockeyveld. Dus ik ben er een beetje ingestonken door mijn verkeerd beeld van de foto. Contact opgenomen met het bedrijf en daar vertelden ze me het stuk lijn er uit te snijden en dan de stukken tegen elkaar te lijmen. De maatvoering liet dat gelukkig toe. Nu wacht ik eigenlijk nog op een rolletje dubbelzijdige tape van 5 meter ter compensatie van het de niet aanwezige waarschuwende tekst bij de foto.

Kwaliteit en bezorging