8.3/10

Stefan

Donderdag besteld, vrijdag in huis.

Zou het niet weten.

Sander

Opzich goed en netjes!
Waren wat onduidelijkheden over de haal en bezorg kosten! Maar die waren snel en netjes afgehandeld. Helaas waren er 2 onderdelen vergeten mee te leveren. Maar dat was...

Afspraken snel na gekomen!

De afhaal of bezorging duidelijker op de site zetten.

Fam. Gerrits

Wat een prachtig stuk kunstgras hebben wij gekocht voor een zeer nette prijs. Stefan heeft ons erg goed geholpen. De mat werd gelijk klaar gemaakt voor ons door de behulpzame Kees. Niets dan lof!

Zeer snel en accuraat. Ook goed advies en zeer klantvriendelijk.

Iets betere koffie. Bij voorkeur door middel van gemalen bonen.

KIJK UIT met dit bedrijf. proberen je via de site iets te laten kopen en dan via de mail laten weten dat het niet gaat voor die prijs.

niet 1

gaat waarschijnlijk niet lukken. Stefan van de service is niet klantvriendelijk en probeert grappig te doen. NOT dus.

Na het versturen van een klacht krijg je een automatische mail met 10 % korting op je aankoop. Maaarrrr je wilt toch juist nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.

vv CTO'70

leverde snel en op de door ons verzochte dag/tijden

Kristel

Heel fijn bedrijf! Veel keuze, mooie prijskaartjes en een snelle levering. Ik zou iedereen kunstgrasconcurrent aanraden.. ??

Alles positief!

erik douma

Overzichtelijke site

Isabel

Perfect

Coupon voor lage prijs

Verzendkosten iets lager

Wolfs

Goedendag, hierbij wil ik mijn beklaag doen over de manier hoe ik mijn besteling zelf moest dragen 130 kilo (samen met de chauffeur) over een lengte van 40 meter naar mijn tuin.

En...