Gratis sample,
Mooi gras

Rick van Dam

We hebben gemakkelijk kunnen bestellen en de levering was zeer snel en correct. Het gras was compleet met doek en pinnen in één handzame rol gewikkeld en na het leggen (wat zeer vlot ging) zit het... We hebben gemakkelijk kunnen bestellen en de levering was zeer snel en correct. Het gras was compleet met doek en pinnen in één handzame rol gewikkeld en na het leggen (wat zeer vlot ging) zit het er perfect uit. We hebben al veel complimenten mogen ontvangen en men is onder de indruk dat 'het niet van echt is te onderscheiden'. Ook het contact met het bedrijf is vlot en vragen die wij hadden werden vlot beantwoord.

Levering op voorkeurs datum. Prima klantenservice. Levering in orde. Kwaliteit kunstgras naar tevredenheid. Eigenlijk alles goed gegaan, zoals je verwacht.

van Aar

Goed, alles is netjes afgehandeld.
De stalen die ik uitgezocht had waren van dit bedrijf het mooiste (vier bedrijven stalen opgevraagd)

Snelle levering en levering goed verpakt.

Anoniempje

Online facture.

Kristel

Goede, snelle service, netjes afgeleverd, fijn materiaal om te verwerken (op maat snijden) én een prachtig resultaat!

Ongekende snelheid. Binnen een dag de samples in huis mogen ontvangen. Heel fijn telefonisch contact gehad met goed advies en vervolgens alles besteld. Volgende dag al in huis en ziet er prachtig... Ongekende snelheid. Binnen een dag de samples in huis mogen ontvangen. Heel fijn telefonisch contact gehad met goed advies en vervolgens alles besteld. Volgende dag al in huis en ziet er prachtig uit! Wat een genot in de tuin voor onze kleine man :)!

Anoniempje

Mooi gras, goede kwalitiet en snel geleverd