Greet

We zijn zeer tevreden alles is keurig gelegd en netjes opgeruimd en keurig nette medewerkers. Toppie hoor!

Wim Stakenburg

Nvt want ik heb nog niets mogen ontvangen.

Hennie

Goede voorlichting en snelle verzending samples

Reactie Kunstgras.nl:

Bedankt voor uw positieve reply, en succes met het uitzoeken van uw kunstgras.
Team Kunstgras.nl

J. van Leeuwen

Door de samples een goed beeld gekregen van de verschillende soorten kunstgras. Daarbij ook mooi advies voor mijn tuin en welke soort daar goed bij past. Tevreden met de service tot nu toe, en ik... Door de samples een goed beeld gekregen van de verschillende soorten kunstgras. Daarbij ook mooi advies voor mijn tuin en welke soort daar goed bij past. Tevreden met de service tot nu toe, en ik kan niet wachten tot het kunstgras in mijn tuin ligt.

Reactie Kunstgras.nl:

Leuk om te horen, hartelijk dank en veel plezier van uw kunstgras!
Team Kunstgras.nl

A. Bakker

Goed/ snel contact, snelle levering, super producten, eigenlijk alles uitstekend

Thijs Verhoeven

Heb het kunstgras nu 2 jaar liggen en het is nog steeds net zo mooi als toen ik het heb gelegd. Ik woon in Amsterdam met een tuin van 25m2 en dit is qua onderhoud echt een uitkomst geweest.

joop de ruijter korver

Snelle levering op plaats van bestemming 10 hoog mooie kleur en lekker zacht onder je voeten

Alfred Noor

Zeer snelle levering, goede kwaliteit. Goede uitleg erover. Nabestelling uitmuntend afgehandeld. Dikke pluim voor kunstgras.nl

Hans Goossens

Alles is duidelijk en helder. Afspraak is afspraak.