Peter Hendriks

Perfecte service. Prima communicatie
Perfecte service. Prima communicatie
Ik had ondr mijn grasveldje gewoon klapzand liggen en was op zoek naar iets stabiliserends maar waar ik dan niet eerst een hele laag zand af hoefde scheppen en granulaat of stabilisatiezand op hoefde te brengen. Bij kunstgras.nl vond ik dunne (2 cm) valdemping platen die ook meteen stabiliseren. Is echt perfect geworden !!! En heeft een hele hoop gesjouw geschheld.
Het terugleveren van een overgebleven plaat was geen enkel probleem en het geld is supersnel terug gestort op mijn rekening.
Echt, prima klantgerichtheid, perfecte communicatie en een aanrader binnen mijn vriendenkring !

Michael dalschaert

Snelle levering. Correcte prijs

Dave Nijhoff

Ik ben zeer tevreden, mooi kwalitatief kunstgras en ben echt super geholpen.

Ik ben zeer tevreden, mooi kwalitatief kunstgras en ben echt super geholpen.

Ik zou tegen de toekomstige kopers willen zeggen. Koop je kunstgras hier want de klantvriendelijkheid is top en je krijgt hier echt waar voor je geld.

Super bedankt kunstgras.nl en bedankt voor de snelle service.

John Kersic

Goede service

Christian van Lonkhuijzen

Snelle levering, goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk!

Stefan Van zijtveld

Levering lekker snel

daniel

Snelle levering, juiste maat

Wilma Ras

Vriendelijk behulpzaam goede service vandaag bestellen. Volgende dag thuis

Hans versteeg

Enorme keuze, vriendelijke mensen.

Albert Trimp-Joef BV

Ik heb Monsters aangevraagd en deze keurig en snel toegestuurd gekregen, geheel kostenloos.