T. Bos

Niet voldoende onpartijdig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring was dat er onvoldoende rekening is gehouden met de belangen van beide partijen. Daarnaast is er zonder medeweten van de andere partij contact geweest met de mediator. Hierdoor is het... Mijn ervaring was dat er onvoldoende rekening is gehouden met de belangen van beide partijen. Daarnaast is er zonder medeweten van de andere partij contact geweest met de mediator. Hierdoor is het vertrouwen in de mediator weggevallen

Jeannet

Goede begeleiding

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Veel rust, empathisch, duidelijk, respect, veel tijd.

Tom Volkers

Prettig, onafhankelijk, menselijk, warm en zakelijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima vond een goede balans tussen het menselijke en zakelijke.

den Herder

Prettig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Neemt de tijd en luistert en begeleid

Marlinda

Goede service, fijne hulp in financiële toestanden, luisterd goed, geeft fijne adviezen, je voelt je begrepen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Als heel goed ervaren! Warm welkom! Leidt je netjes overal doorheen in je scheiding

Danny Breur

Professioneel en goed.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze heeft ons goed door de stappen heen begeleid zodat we tot een goed einde kwamen.

Anneke Keuning

Positief, kundig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima was zeer kundig specifiek voor ons op ondernemingen. Ze legde ons bij moeilijke keuzes diverse mogelijkheden voor, waarover we vervolgens zelf over konden nadenken en vervolgens over konden... Kuima was zeer kundig specifiek voor ons op ondernemingen. Ze legde ons bij moeilijke keuzes diverse mogelijkheden voor, waarover we vervolgens zelf over konden nadenken en vervolgens over konden beslissen.

Jeroen

Deskundig, betrokken en volledig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons mediation traject zeer doeltreffend tot een goed einde gebracht. We hadden behoefte aan een combinatie van ervaring en specifieke kennis over scheiding met een B.V.. Haar aanpak was... Kuima heeft ons mediation traject zeer doeltreffend tot een goed einde gebracht. We hadden behoefte aan een combinatie van ervaring en specifieke kennis over scheiding met een B.V.. Haar aanpak was grondig en vanuit haar eigen deskundigheid waardoor we altijd snel en goed de verschillende opties konden overwegen.

S. Wijnsma

Zeer prettige en deskundige begeleiding tijdens ons proces!

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

De deskundigheid, het geduld en de neutrale houding van Kuima zijn van toegevoegde waarde geweest tijdens ons proces van de afwikkeling van onze scheiding. Tijdens de sessies is er plaatst voor... De deskundigheid, het geduld en de neutrale houding van Kuima zijn van toegevoegde waarde geweest tijdens ons proces van de afwikkeling van onze scheiding. Tijdens de sessies is er plaatst voor emoties maar Kuima pakt door waar nodig. Ook goede backoffice ondersteuning!

annemieke voerman

Prettig, correct, snel en duidelijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

prima bedrijf. haperingen met het secretariaat werden snel opgelost