SR Oosterbaan

Bemiddelend.
Vriendelijk.
Doortastend.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

De gesprekken waren prettig, objectief, rekening houdend met beide partijen. Prettig dat er ook een gesprek met onze dochter is geweest.

Fijne en duidelijke gesprekken. Toont veel interesse.

Duidelijke communicatie

Ik vond Kuima heel professioneel, kundig en betrokken.

Ondanks dat mediation niet nodig moet zijn, hebben een erg goede begeleiding gehad van Kuima.
Professioneel, luisterend en onafhankelijk met ruimte voor emoties.

Anja

Ervaren professioneel vriendelijk meedenkend
Kundig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Omdat wij totaal niet behendig zijn qua financiën hebben wij voor Kuima gekozen. We voelden ons gelijk op ons gemak en op de juiste plaats in deze verdrietige situatie.

Toegankelijk, duidelijk en zorgvuldig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Een goede ervaring gehad. Dichtbij, toegankelijk en niet gehaast. Op een rustige en constructieve wijze kunnen samenwerken. Goede kennis en ervanging.

Guus Jorke

Goede middag,

Zeer goede ervaring, deskundig advies en uitleg,snelle afhandeling dus ben erg tevreden tot nu toe !

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Zeer goede ervaring, deskundig advies en uitleg,snelle afhandeling dus ben erg tevreden tot nu toe!
Nu laatste handelingen en de scheiding is rond zal zeker mensen over jullie bedrijf vertellen en jullie aanbevelen

Gastvrije groet Guus Jorke

Een tevreden klant

Neutraal, adequaat en duidelijk

Helder en Duidelijk!
Kuima heeft rust gebracht in een hectische tijd en nam de tijd alles netjes door te spreken. We voelden ons allebei goed gehoord en hebben onze scheiding fatsoenlijk, adequaat en welwillend kunnen afronden
Het is merkbaar dat ze veel ervaring heeft.
Het team was goed bereikbaar en klantvtiendelijk! Kuima is neutraal en heeft oog voor uitzonderingen.

Specialist, adviseur, prettig in omgang, luisterend oor, onpartijdig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ivm scheiding mediation Kuima gevolgd. Knap hoe zij zowel de doelen weet te behalen als onpartijdig te zijn en daarin emotie ruimte weer te geven.

Goed en duidelijke uitleg

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Alles werd duidelijk uitgelegd in deze vervelende situatie. Tevreden over de begeleiding