Deskundige vrouw en zeer prettig in de omgang

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring is goed. Ze heeft ons goed begeleid en aan de verwachtingen voldaan. Prettig persoon en staat neutraal in het verhaal zonder te oordelen.

Onno Kokmeijer

Proffesioneel | Behouden | Open minded | Betrouwbaar | Veilig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Zeer fijn traject van Mediation gehad. Goede adviezen en uitleg en bovenal geduldig.

Tielbeke

Prettig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Alles wordt duidelijk uitgelegd.

Bos Dinger

Goed geholpen en denkt mee.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima ervaren als een fijne vrouw voor het regelen van de scheiding. Geeft ruimte voor beide kanten. Prettig ook dat alles via 1 weg geregeld kan worden.

T. Bos

Niet voldoende onpartijdig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring was dat er onvoldoende rekening is gehouden met de belangen van beide partijen. Daarnaast is er zonder medeweten van de andere partij contact geweest met de mediator. Hierdoor is het... Mijn ervaring was dat er onvoldoende rekening is gehouden met de belangen van beide partijen. Daarnaast is er zonder medeweten van de andere partij contact geweest met de mediator. Hierdoor is het vertrouwen in de mediator weggevallen

Jeannet

Goede begeleiding

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Veel rust, empathisch, duidelijk, respect, veel tijd.

Tom Volkers

Prettig, onafhankelijk, menselijk, warm en zakelijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima vond een goede balans tussen het menselijke en zakelijke.

den Herder

Prettig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Neemt de tijd en luistert en begeleid

Marlinda

Goede service, fijne hulp in financiële toestanden, luisterd goed, geeft fijne adviezen, je voelt je begrepen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Als heel goed ervaren! Warm welkom! Leidt je netjes overal doorheen in je scheiding

Danny Breur

Professioneel en goed.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze heeft ons goed door de stappen heen begeleid zodat we tot een goed einde kwamen.